درآمد ۴۵ هزار میلیارد تومانی صداوسیما از پخش «پایتخت ۷»!

اگر فرض کنیم در ایام نوروز هر ثانیه تبلیغ با تخفیف، ۳۰۰ میلیون تومان قیمتگذاری شده باشد، درآمد صداوسیما فقط از محل تبلیغات سریال پایتخت چیزی در حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود. تازه این رقم بدون در نظر گرفتن تبلیغات پنهان و آشکار در دل داستان و دیالوگهای بازیگران است! سریال محبوب پایتخت
اگر فرض کنیم در ایام نوروز هر ثانیه تبلیغ با تخفیف، ۳۰۰ میلیون تومان قیمتگذاری شده باشد، درآمد صداوسیما فقط از محل تبلیغات سریال پایتخت چیزی در حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود. تازه این رقم بدون در نظر گرفتن تبلیغات پنهان و آشکار در دل داستان و دیالوگهای بازیگران است!
سریال محبوب پایتخت در فصل هفتم خود، حدود ۲۵ شب از شبکه یک سیما روی آنتن رفت؛ شامل ۲۲ قسمت اصلی، دو شب مرور قسمتهای قبلی و یک شب هم بازپخش قسمت آخر. هر قسمت هم سه بار تکرار شده است.
در هر نوبت پخش، بهطور میانگین قبل از شروع سریال ۱۰ تا ۱۳ دقیقه، در میانه پخش ۶ تا ۷ دقیقه و پس از پایان سریال هم حدود ۶ تا ۷ دقیقه تبلیغات پخش شده؛ یعنی مجموعاً حدود ۲۵ دقیقه آگهی برای هر قسمت.
اگر این میزان تبلیغ را ضرب در چهار بار پخش روزانه کنیم، میرسیم به عدد چشمگیر ۱۰۰ دقیقه تبلیغات برای هر قسمت. حالا تصور کنید این روند برای ۲۵ شب ادامه داشته باشد: ۲,۵۰۰ دقیقه تبلیغات تلویزیونی یا به عبارتی ۱۵۰ هزار ثانیه!
حالا اگر فرض کنیم در ایام نوروز هر ثانیه تبلیغ با تخفیف، ۳۰۰ میلیون تومان قیمتگذاری شده باشد، درآمد صداوسیما فقط از محل تبلیغات سریال پایتخت چیزی در حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود. تازه این رقم بدون در نظر گرفتن تبلیغات پنهان و آشکار در دل داستان و دیالوگهای بازیگران است!
منبع: روزیاتو
مطالب پیشنهادی از سراسر وب |
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰