دیجیتالی شدن فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأتعلمی دانشگاه تهران

فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأتعلمی دانشگاه تهران، با هدف ارتقا میزان دقت و سرعت بررسی، دیجیتالی شد. باشگاه خبرنگاران جوان – سامانه فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأتعلمی، علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت اعضای هیأتعلمی در ارسال نامه اتوماسیون، افزایش سرعت و دقت در رسیدگی درخواستهای پرداخت اعتبار گرنت برای استفادههای بلندمدت را
فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأتعلمی دانشگاه تهران، با هدف ارتقا میزان دقت و سرعت بررسی، دیجیتالی شد.
باشگاه خبرنگاران جوان – سامانه فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأتعلمی، علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت اعضای هیأتعلمی در ارسال نامه اتوماسیون، افزایش سرعت و دقت در رسیدگی درخواستهای پرداخت اعتبار گرنت برای استفادههای بلندمدت را دربردارد.
در این فرایند بر اساس مانده اعتبار هر سال، مقدار اعتبار درخواستی به صورت خودکار از سامانه RTIS دریافت میشود و اطلاعات تکمیلی توسط عضو هیأت علمی بر اساس هزینهکردها تکمیل و به معاونت پژوهشی ارسال میشود.
گفتنی است این فرایند به تازگی توسط معاونت فناوریهای دیجیتالی و با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه اجرا شده و ذیل سامانه پژوهشی به نشانی https://rtis.ut.ac.ir در دسترس قرار گرفته است.
منبع: دانشگاه تهران
مطالب پیشنهادی از سراسر وب |
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰