تجهیز هنرستانها و افزایش مهارت آموزی در آموزش و پرورش

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز بر تجهیز هنرستانها و افزایش مهارت آموزی در آموزش و پرورش تأکید کرد. باشگاه خبرنگاران جوان – حمیدرضا شاه حسینی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، صبح امروز، سه شنبه چهارم شهریور ماه در نشست جلسه هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز بر تجهیز هنرستانها و افزایش مهارت آموزی در آموزش و پرورش تأکید کرد.
باشگاه خبرنگاران جوان – حمیدرضا شاه حسینی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، صبح امروز، سه شنبه چهارم شهریور ماه در نشست جلسه هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از برنامه های این جامعه با تأکید بر اینکه خیرین به دنبال اتمام مدارس نیمه کاره هستند، اظهار کرد: خیرین در کنار ساخت و اتمام مدارس به دنبال حفظ و نگهداری این مدارس نیز هستند.
وی با اشاره به اهمیت تجهیز کردن هنرستان های فنی و حرفه ای، تصریح کرد: با تجهیز هنرستان ها باید در مسیر مهارت آموزی قرار بگیریم.
شاه حسینی به ایمن سازی مدارس اشاره کرد و گفت: در کنار همه این مسائل حاضریم در افزایش کیفیت آموزشی نیز مشارکت داشته باشیم.
وی بر همکاری رؤسای مناطق آموزش و پرورش با خیرین تأکید کرد و گفت: اگر این همکاری ها انجام شود حداقل ۲۰ درصد آورده خیرین در آن منطقه افزایش خواهد یافت.
در ادامه این جلسه، ابوالفضل هندویان، سخنگوی خیرین مدرسه ساز نیز خاطرنشان کرد: این جمع همواره دغدغه نظام تعلیم و تربیت را دارند زیرا در هرکشوری که آموزش و پرورش قوی باشد، پرچم آن کشور برافراشته تر خواهد بود.
وی با اشاره به مولد سازی در آموزش و پرورش اظهار کرد: گاهی ارزشگذاری یک مدرسه منجر به ساخت چندین مدرسه خواهد شد و برای توسعه عدالت آموزشی راهی جز مولد سازی املاک بلااستفاده نداریم.
منبع: وزارت آموزش و پرورش
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0