دیدار مدیرعامل بیمه دانا با مدیركل آموزشوپرورش و شعب خراسان رضوی

دکتر جعفری مدیرعامل و نایبرئیس هیئتمدیره این شرکت، روز دوشنبه 24 شهریورماه جاری، طی سفر به مشهد مقدس، با مصطفی اسدی مدیرکل آموزشوپرورش استان خراسان رضوی، معاون پشتیبانی، جمعی از مسئولین و کارشناسان ادارات رفاه در محل اداره کل آموزشوپرورش این استان دیدار و در خصوص توسعه خدمات و ادامه همکاریهای بیمهای، گفتوگو کرد. در
دکتر جعفری مدیرعامل و نایبرئیس هیئتمدیره این شرکت، روز دوشنبه 24 شهریورماه جاری، طی سفر به مشهد مقدس، با مصطفی اسدی مدیرکل آموزشوپرورش استان خراسان رضوی، معاون پشتیبانی، جمعی از مسئولین و کارشناسان ادارات رفاه در محل اداره کل آموزشوپرورش این استان دیدار و در خصوص توسعه خدمات و ادامه همکاریهای بیمهای، گفتوگو کرد.
در این نشست، دکتر رضا جعفری با اشاره به سابقه همکاری بین بیمه دانا و آموزشوپرورش و ارائه بیش از 37 میلیون خدمت بیمهای طی سه سال به بیمهشدگان فرهنگی، موفقیت این همکاری و رضایت حداکثری فرهنگیان را مورد تأکید قرار داد.
دیگران چه می خوانند:
وی همچنین درباره ادامه همکاری، ارائه خدمات مطلوبتر، افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد و توسعه بیمهنامههای جامع ویژه کارکنان و دانشآموزان سخن گفت و بر اهمیت پاسخگویی سریع به نیازهای فرهنگیان و برگزاری جلسات مستمر با آموزشوپرورش در جهت رفع مسائل و دغدغههای احتمالی تأکید کرد.
پس از این نشست، مدیرعامل بیمه دانا بههمراه هیئت همراه دکتر سیدمجتبی عطری عضو هیئتمدیره، دکتر محمدحسن تدینی معاون فنی بیمههای اشخاص و جمعی از مدیران ستادی و رؤسای شعب مشهد مقدس، از درمانگاه فرهنگیان مشهد مقدس بازدید و ضمن عیادت از بیماران، روند ارائه خدمات بیمهای را بررسی و بر رفع موانع احتمالی در ارائه خدمات درمانی به بیمهگذاران تأکید کرد.
در ادامه سفر، دکتر رضا جعفری با کارکنان و نمایندگان شعب آبکوه، آزادی و احمدآباد مشهد در محل شعبه آبکوه بیمه دانا، دیدار و ضمن تقدیر از عملکرد آنان در حفظ پرتفوی و تحقق اهداف کلان شرکت، در زمینه ضرورت پیگیری بیمهنامههای خُرد و استفاده از ظرفیت بیمهنامههای کلان بهمنظور توسعه بازار سخنرانی کرد.
وی با تأکید بر رویکرد تحولگرای شرکت، گفت: امروز صنعت بیمه بیش از هر زمان دیگری نیازمند نوآوری، دیجیتالیشدن و تنوع در محصولات است و بیمه دانا باید با اتکاء به سرمایه انسانی توانمند و شبکه فروش کارآمد، پاسخگوی نیازهای روزافزون بیمهگذاران باشد.
ایشان همچنین مشتریمداری را اصلیترین سرمایه شرکت دانست و افزود: اعتماد بیمهگذاران بزرگترین پشتوانه برای تداوم مسیر توسعه است و همه همکاران باید تکریم اربابرجوع و ارائه خدمات باکیفیت را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهند.
وی در ادامه با پاسخ به پرسشها و دغدغههای نمایندگان، بر اهمیت تعامل سازنده و همافزایی در شبکه فروش نیز تأکید داشت.
این سفر در راستای ارتباط مستقیم مدیرعامل بیمه دانا با شبکه فروش و بیمهگذاران، شناسایی مسائل میدانی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای ارتقای سطح خدمات بیمهای انجام شد.
دیدار مدیرعامل بیمه دانا با مدیركل آموزشوپرورش و شعب خراسان رضوی
اخبار وبگردی:
منبع خبر
مسئولیت محتوای خبر با سایت منبع هست. در صورتی که مشکلی مشاهده فرمودید در نظرات همین خبر اعلام فرمائید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0