بیمههای زندگی، سرمایهگذاری مطمئن در روزگار ما

دیگران چه می خوانند: کارگزاری رسمی بیمه چتر آرامش بیمه گران شعبه ساری استان مازندران، با عملکردی چشمگیر در حوزه بیمههای زندگی، توانسته است جایگاه ویژهای در این بازار کسب کند. این کارگزاری که از سال 1392 فعالیت حرفهای خود را آغاز کرده، همواره بر توسعه بیمههای زندگی تمرکز داشته و بخش قابل توجهی از
دیگران چه می خوانند:
کارگزاری رسمی بیمه چتر آرامش بیمه گران شعبه ساری استان مازندران، با عملکردی چشمگیر در حوزه بیمههای زندگی، توانسته است جایگاه ویژهای در این بازار کسب کند. این کارگزاری که از سال 1392 فعالیت حرفهای خود را آغاز کرده، همواره بر توسعه بیمههای زندگی تمرکز داشته و بخش قابل توجهی از پرتفوی خود را به این رشته اختصاص داده است.
حسین بلمه، از مدیران این کارگزاری، با اشاره به همکاری ثمربخش با بیمه رازی، از موفقیتهای اخیر در فروش بیمهنامههای زندگی خبر داد و گفت: از زمان آغاز همکاری رسمی با بیمه رازی، این کارگزاری موفق به فروش 432 فقره بیمهنامه با عنوان «هما پلاس» شده است که ارزشی بالغ بر سه میلیارد تومان حق بیمه وصولی را به همراه داشته است. این رقم، گواهی بر استقبال مشتریان و تلاش مستمر تیم فروش «چتر آرامش بیمه گران» است.
علاوه بر این، بلمه به عملکرد درخشان این کارگزاری در چهارمین جشنواره بیمه رازی اشاره کرد و بیان داشت: در این جشنواره، 219 فقره بیمهنامه دیگر با مجموع حق بیمه وصولی بیش از یک میلیارد تومان تولید شده است. این دستاوردها، نشاندهنده توانایی این کارگزاری در بهرهبرداری از ظرفیت بالای بازار بیمههای زندگی است.
آقای بلمه دلیل تمرکز بر بیمههای زندگی را انتخاب این رشته به عنوان حوزه تخصصی از ابتدای فعالیت کارگزاری دانست و تاکید کرد: مردم در شرایط کنونی به دنبال راههای مطمئن و قابل اعتماد برای سرمایهگذاری هستند و بیمههای زندگی با ساختار و مزایای منحصر به فرد خود، به خوبی پاسخگوی این نیاز است.
وی با مقایسه بیمههای زندگی با سایر ابزارهای مالی، آن را «ابزاری متعادل» توصیف کرد که علاوه بر سوددهی متعادل (حدود 25 تا 30 درصد)، پوششهای بیمهای بسیار جذابی را ارائه میدهد و آن را از سایر گزینهها متمایز میسازد.
آقای «بلمه» در پایان به محصولات نوآورانه و سودده مانند «هما پلاس» و «زیگورات» اشاره کرد و پیشنهاد داد: نمایندگانی که سابقه خوبی در فروش بیمههای عمر دارند، این بیمهنامههای پنج ساله را مجدداً به مشتریان خود معرفی کنند، چرا که بازار بسیار بکری برای این نوع بیمهنامهها وجود دارد. وی همچنین بر اهمیت توانمندسازی شبکه فروش از طریق آموزش و دانش کافی تاکید کرد تا بتوانند محصولات ارزشمند بیمه را به بهترین نحو به مشتریان معرفی کنند.
بیمههای زندگی، سرمایهگذاری مطمئن در روزگار ما
اخبار وبگردی:
منبع خبر
مسئولیت محتوای خبر با سایت منبع هست. در صورتی که مشکلی مشاهده فرمودید در نظرات همین خبر اعلام فرمائید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0