کد خبر : 389368
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۱

بهبود تجربه خرید مشتریان، افزایش سرعت پرداخت و ارتقای کیفیت خدمات

بهبود تجربه خرید مشتریان، افزایش سرعت پرداخت و ارتقای کیفیت خدمات

به گفته سید نوید مقدسی، معاون توسعه کسب و کار شرکت آسان پی ، «این رویداد نشان‌دهنده اعتماد متقابل میان هایپراستار و آسان‌پرداخت بوده و ثمره عملکرد مثبت این شرکت در سایر شعب هایپراستار طی ماه‌های گذشته است.» او همچنین با اشاره به همکاری صورت گرفته میان دو مجموعه افزود: «گسترش این همکاری، علاوه بر

به گفته سید نوید مقدسی، معاون توسعه کسب و کار شرکت آسان پی ، «این رویداد نشان‌دهنده اعتماد متقابل میان هایپراستار و آسان‌پرداخت بوده و ثمره عملکرد مثبت این شرکت در سایر شعب هایپراستار طی ماه‌های گذشته است.»

او همچنین با اشاره به همکاری صورت گرفته میان دو مجموعه افزود: «گسترش این همکاری، علاوه بر تثبیت حضور ابزارهای پرداخت آسان‌پرداخت در بزرگ‌ترین شعبه ماف‌پارس، نقش موثری در بهبود تجربه خرید مشتریان، افزایش سرعت پرداخت و ارتقای کیفیت خدمات در نقاط پرتراکنش خواهد داشت.»

حضور کارت‌خوان‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی آسان‌پرداخت در شعبه ارم، نتیجه رضایت‌مندی مجموعه ماف‌پارس از کیفیت پشتیبانی، پایداری سرویس و سطح خدمات ارائه‌شده توسط آسان‌پرداخت در سایر شعب بوده است. در همین راستا، هم‌اکنون این همکاری در بزرگ‌ترین و پرترددترین شعبه این مجموعه نیز به شکلی عملیاتی و موثر اجرا شده است.

دیگران چه می خوانند:

بهبود تجربه خرید مشتریان، افزایش سرعت پرداخت و ارتقای کیفیت خدمات

اخبار وبگردی:

منبع خبر
مسئولیت محتوای خبر با سایت منبع هست. در صورتی که مشکلی مشاهده فرمودید در نظرات همین خبر اعلام فرمائید.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn

پنجره اخبار