کد خبر : 389813
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۴ - ۲۳:۴۸

توسعه و افزایش ۲برابری صادرات محصولات بازاریابی به کشور‌های آسیایی

توسعه و افزایش ۲برابری صادرات محصولات بازاریابی به کشور‌های آسیایی

باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید علی اعتدالی،رئیس تبلیغات و بازاریابی با اشاره به اینکه  رویداد با شعار” تبلیغات، تحول، رونق کسب کار” برپا می‌شود،گفت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی کشورهای چین و هنگ کنگ حضور و مشارکت دارند. اعتدالی گفت: در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات  که 

باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید علی اعتدالی،رئیس تبلیغات و بازاریابی با اشاره به اینکه  رویداد با شعار” تبلیغات، تحول، رونق کسب کار” برپا می‌شود،گفت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی کشورهای چین و هنگ کنگ حضور و مشارکت دارند.

اعتدالی گفت: در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات  که  با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت  از ۲۲ تا ۲۵  در نمایشگاه بین المللی برگزار می شود، برترین شرکت ها در حوزه های صنعت تبلیغات و بازاریابی و برند سازی گردهم می آیند و نوین ترین دستاوردهای خود را عرضه و به نمایش می گذارند.

وی افزود: در این نمایشگاه آژانس های تبلیغاتی، بازاریابی و مشاوره،کانون های تبلیغاتی،دیجیتال مارکتینگ، مولتی مدیا، فن آوری اطلاعات، تبلیغات محیطی، محاطی،ماشین آلات و تجهیزات وابسته، هدایای تجاری، تبلیغات کالاهای صادراتی، برندهای تجاری و تبلیغاتی و دیگر شاخه های مرتبط ارائه خواهد شد.

 

 

+

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn

پنجره اخبار