کد خبر : 392016
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۵

نحوه استعلام کالابرگ و جزئیات کامل مرحله پنجم + مبالغ جدید و شیوه خرید

نحوه استعلام کالابرگ و جزئیات کامل مرحله پنجم + مبالغ جدید و شیوه خرید

مرحله پنجم طرح کالابرگ الکترونیکی از روز شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۴ آغاز می‌شود و در این مرحله میزان اعتبار تخصیصی برای خانوارهای دهک‌های اول تا سوم که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، افزایش یافته است. مرحله پنجم طرح کالابرگ الکترونیکی از روز شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۴ آغاز می‌شود و در این مرحله میزان

مرحله پنجم طرح کالابرگ الکترونیکی از روز شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۴ آغاز می‌شود و در این مرحله میزان اعتبار تخصیصی برای خانوارهای دهک‌های اول تا سوم که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، افزایش یافته است.

مرحله پنجم طرح کالابرگ الکترونیکی از روز شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۴ آغاز می‌شود و در این مرحله میزان اعتبار تخصیصی برای خانوارهای دهک‌های اول تا سوم که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، افزایش یافته است.

 

نحوه استعلام کالابرگ و جزئیات کامل مرحله پنجم + مبالغ جدید و شیوه خرید

به گزارش اکوایران؛ در مرحله جدید، مبلغ کالابرگ برای هر نفر از ۵۰۰ هزار تومان به ۶۲۰ هزار تومان رسیده و تا ساعاتی دیگر به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. میزان اعتبار قابل استفاده برای خانوارها به این ترتیب است: خانوار یک نفره ۶۲۰ هزار تومان، دو نفره یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان، سه نفره یک میلیون و ۸۶۰ هزار تومان، چهار نفره دو میلیون و ۴۸۰ هزار تومان و خانوار پنج نفره سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان.

مشمولان این طرح می‌توانند از روز شنبه به بیش از ۲۶۰ هزار فروشگاه و ۱۱ فروشگاه زنجیره‌ای شامل افق کوروش، رفاه، اتکا، دیلی‌مارکت، جانبو، وال‌مارکت، گندم، مینومارت، هایپر فامیلی، هفت و شیرین عسل مراجعه کرده و ۱۱ قلم کالای اساسی مانند لبنیات، گوشت مرغ و قرمز، تخم‌مرغ، حبوبات، برنج، ماکارونی، روغن، قند و شکر را خریداری کنند.

از مزیت‌های مرحله پنجم کالابرگ می‌توان به امکان خرید متناسب با نیاز خانوار، نبود محدودیت در مقدار خرید یا برند کالا، خرید در چند نوبت و قابل استفاده بودن اعتبار تا پایان اسفند ۱۴۰۴ اشاره کرد. مشمولان همچنین می‌توانند از تولیدکنندگان مختلف در گروه‌های کالایی تعیین‌شده خرید کنند.

برای استعلام مانده اعتبار، کاربران می‌توانند از اپلیکیشن «شما»، نسخه وب، کد دستوری #۱۴۶۳۵۰۰ یا پیامک‌های ماهانه با سرشماره V.Refah استفاده کنند. مرکز تماس ۰۲۱-۶۳۶۹ نیز پاسخگوی پرسش‌های شهروندان خواهد بود. جزئیات مربوط به زمان واریز اعتبارات سایر دهک‌ها در مراحل بعدی اعلام خواهد شد.

منبع خبر


مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn

پنجره اخبار