همزمان با ریبرندینگ «فیلیمو»، بیلبوردهای این اتفاق بخش قابلتوجهی از شهر را از آن خود کرد و بیش از هر المان دیگری، شعار جدید این کمپین با عبارت «ما دنبال داستانیم!» جلب توجه کرد. «فیلیمو» پلتفرمی است که پس از 11 سال حالا با هویت بصری تازه و شعاری رو به جلو، دورخیز جدیدی برای قدرتنمایی در بازار شبکه خانگی آغاز کرده است.
بهخصوص که این پلتفرم در طول سالهای فعالیت خود علاوه بر سریالها و برنامههای اختصاصی بیش از 120 هزار محتوای آرشیوی دیگر برای تماشا در اختیار کاربران خود قرار داده است و همچنان بازیگر اصلی بازار نمایش خانگی در کشور است؛ این آمار از آن جهت حائز اهمیت است که بدانیم رقبای اصلی بهترتیب با 70 و 35 هزار محتوا در تعقیب فیلیمو هستند.
دیگران چه می خوانند:
«فیلیمو» همچنان حریف میطلبد!
اخبار وبگردی:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0