جلب توجه راهبردی موثر از گذشته تا آینده

عوامل زیادی در موفقیت یک بیزینس تاثیرگذار است ولی یکی از اصلی ترین دلایل جلب توجه است! بر اساس دیدگاه بالا، کتاب “جلب توجه کسبوکار من است” توسط حسین تاجیک به رشته تحریر در آمده است. در پشت جلد این کتاب آمده است: ما ایرانیها یک ضربالمثل داریم که به خوبی به موضوع کتابم
عوامل زیادی در موفقیت یک بیزینس تاثیرگذار است ولی یکی از اصلی ترین دلایل جلب توجه است!
بر اساس دیدگاه بالا، کتاب “جلب توجه کسبوکار من است” توسط حسین تاجیک به رشته تحریر در آمده است.
در پشت جلد این کتاب آمده است:
ما ایرانیها یک ضربالمثل داریم که به خوبی به موضوع کتابم اشاره میکند:
“از دل برود هر آنکه از دیده برفت!”
این ضربالمثل به خوبی قدمت و تاریخچه موضوع را روشن میکند.
تحتتاثیر قراردادن به شکلهای مختلف روشی کلیدی و امتحان پس داده برای بقا و ماندگاری است.
ادغام عکسالعمل به اتفاقات روز به همراه جلوهگری در عموم، میشود سلبریتی!
در این کتاب از عوامل کسب اعتبار و ارزش از طریق در معرض دیدهگان قرار گرفتن گفته میشود.
این کتاب ارائه درست خود، در جهت خود فروشی را عامل کسب سود میداند.
«جلب توجه» راهکاری برای رشد برند شخصی و سازمانی است.
سردبیری پایگاه مثبت نیوز و دبیری کلاب سازندگان پایتخت بخشی از فعالیت های نویسنده کتاب “جلب توجه کسبوکار من است” می باشد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰