بهبود تجربه خرید مشتریان، افزایش سرعت پرداخت و ارتقای کیفیت خدمات
به گفته سید نوید مقدسی، معاون توسعه کسب و کار شرکت آسان پی ، «این رویداد نشاندهنده اعتماد متقابل میان هایپراستار و آسانپرداخت بوده و ثمره عملکرد مثبت این شرکت در سایر شعب هایپراستار طی ماههای گذشته است.» او همچنین با اشاره به همکاری صورت گرفته میان دو مجموعه افزود: «گسترش این همکاری، علاوه بر
به گفته سید نوید مقدسی، معاون توسعه کسب و کار شرکت آسان پی ، «این رویداد نشاندهنده اعتماد متقابل میان هایپراستار و آسانپرداخت بوده و ثمره عملکرد مثبت این شرکت در سایر شعب هایپراستار طی ماههای گذشته است.»
او همچنین با اشاره به همکاری صورت گرفته میان دو مجموعه افزود: «گسترش این همکاری، علاوه بر تثبیت حضور ابزارهای پرداخت آسانپرداخت در بزرگترین شعبه مافپارس، نقش موثری در بهبود تجربه خرید مشتریان، افزایش سرعت پرداخت و ارتقای کیفیت خدمات در نقاط پرتراکنش خواهد داشت.»
حضور کارتخوانها و زیرساختهای ارتباطی آسانپرداخت در شعبه ارم، نتیجه رضایتمندی مجموعه مافپارس از کیفیت پشتیبانی، پایداری سرویس و سطح خدمات ارائهشده توسط آسانپرداخت در سایر شعب بوده است. در همین راستا، هماکنون این همکاری در بزرگترین و پرترددترین شعبه این مجموعه نیز به شکلی عملیاتی و موثر اجرا شده است.
دیگران چه می خوانند:
بهبود تجربه خرید مشتریان، افزایش سرعت پرداخت و ارتقای کیفیت خدمات
اخبار وبگردی:
منبع خبر
مسئولیت محتوای خبر با سایت منبع هست. در صورتی که مشکلی مشاهده فرمودید در نظرات همین خبر اعلام فرمائید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0