دنده عقب سرمایهگذاری فولکسواگن تا سال ۲۰۳۰
کل هزینهها که سالانه به عنوان بخشی از طرح سرمایهگذاری پنج ساله فولکسواگن بهروزرسانی میشود، با ۱۶۵ میلیارد یورو برای فاصله سالهای ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۹ و ۱۸۰ میلیارد یورو برای فاصله سالهای ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۸ مقایسه میشود. از آن زمان، فولکسواگن که شامل برندهای پورشه و آئودی است، تحت فشار تعرفههای واردات آمریکا و رقابت

کل هزینهها که سالانه به عنوان بخشی از طرح سرمایهگذاری پنج ساله فولکسواگن بهروزرسانی میشود، با ۱۶۵ میلیارد یورو برای فاصله سالهای ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۹ و ۱۸۰ میلیارد یورو برای فاصله سالهای ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۸ مقایسه میشود.
از آن زمان، فولکسواگن که شامل برندهای پورشه و آئودی است، تحت فشار تعرفههای واردات آمریکا و رقابت شدید در چین قرار گرفته است. این وضعیت به ویژه در پورشه که حدود نیمی از خودروهایش را فقط در این دو بازار میفروشد و از یک عقبنشینی بزرگ در راهبرد خودروهای برقی خود رونمایی کرده، به سود این شرکت آسیب رسانده است.
الیور بلوم به روزنامه «فرانکفورتر آلگماینه زونتاگزایتونگ» گفت: تمرکز در آخرین برنامه هزینهای بر آلمان و اروپا از جمله در محصولات، فناوری و زیرساختها بوده است. او گفت: مذاکرات در مورد یک برنامه کاهش هزینههای گسترده در پورشه تا سال ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت.
الیور بلوم که در ژانویه از سمت مدیرعاملی پورشه کنارهگیری خواهد کرد تا بر موقعیت خود به عنوان مدیرعاملی فولکسواگن متمرکز شود، گفت: ارزیابی مربوط به یک کارخانه بالقوه در آمریکا برای آئودی به حمایت مالی قابلتوجه احتمالی آمریکا بستگی دارد.
بر اساس گزارش رویترز، در حالیکه انتظار نمیرفت پورشه در چین رشد کند، الیور بلوم گفت: بومیسازی تولید در خودروساز فولکسواگن امکانپذیر است و یک مدل پورشه سفارشی برای چین میتواند مناسب باشد.
انتهای پیام
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0