کد خبر : 347413
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۴۰۴ - ۱۸:۵۸

رشد دو برابری پرتفوی بیمه دی در ۱۴۰۴؛ تحول دیجیتال و ارتقای خدمات درمانی

رشد دو برابری پرتفوی بیمه دی در ۱۴۰۴؛ تحول دیجیتال و ارتقای خدمات درمانی

 اپلیکیشن «دی‌دار» به‌عنوان ابزار کلیدی این تحول، تاکنون بیش از یک میلیون و 100 هزار کاربر فعال جذب کرده است. این سامانه با ارائه خدماتی همچون صدور و تمدید آنلاین بیمه‌نامه، استعلام و پرداخت خسارت غیرحضوری، مشاهده سوابق درمانی و دسترسی مستقیم به مراکز درمانی طرف قرارداد توانسته مراجعات حضوری بیمه‌گذاران را به حداقل برساند. اتصال «دی‌دار» به 12 هزار مرجع درمانی نیز

 اپلیکیشن «دی‌دار» به‌عنوان ابزار کلیدی این تحول، تاکنون بیش از یک میلیون و 100 هزار کاربر فعال جذب کرده است. این سامانه با ارائه خدماتی همچون صدور و تمدید آنلاین بیمه‌نامه، استعلام و پرداخت خسارت غیرحضوری، مشاهده سوابق درمانی و دسترسی مستقیم به مراکز درمانی طرف قرارداد توانسته مراجعات حضوری بیمه‌گذاران را به حداقل برساند. اتصال «دی‌دار» به 12 هزار مرجع درمانی نیز موجب شد خدمات درمانی بدون معرفی‌نامه حضوری در دسترس بیمه‌شدگان قرار گیرد.

* خدمات کلیدی بیمه دی در سال 1404

دیگران چه می خوانند:

ـ صدور و تمدید آنلاین بیمه‌نامه از طریق

ـ وب‌سایت و اپلیکیشن «دی‌دار»

ـ پرداخت اینترنتی حق‌بیمه و استعلام اطلاعات بیمه‌نامه‌ها

ـ پیگیری و پرداخت خسارت به‌صورت دیجیتال

ـ مشاهده سوابق درمانی و دریافت مدارک آنلاین

ـ استفاده از سامانه «رسا سلامت» برای مدیریت بیمه‌گذاران، مراکز درمانی و ارزیابان خسارت

*امنیت داده‌ها؛ محور اعتماد مشتریان

بیمه دی در سال جاری با به‌کارگیری رمزنگاری داده‌ها، احراز هویت چندمرحله‌ای و مدیریت دقیق دسترسی‌ها امنیت اطلاعات بیمه‌گذاران را تضمین کرده است. رصد مستمر ترافیک داده و به‌روزرسانی‌های امنیتی، محیطی ایمن و مطمئن برای کاربران این شرکت فراهم کرده است.

*عملکرد مالی درخشان

بیمه دی طی پنج‌ماهه نخست سال 1404 با ثبت 469 هزار میلیارد ریال حق‌بیمه تولیدی موفق به ثبت رشد 102 درصدی شد. همزمان نسبت خسارت از 27.9 درصد به 24.3 درصد کاهش یافت که نشان‌دهنده دو برابر شدن پرتفوی و بهبود سودآوری در کنار توسعه دیجیتال است.

این دستاوردها نشان می‌دهد حرکت بیمه دی به سمت دیجیتالی‌سازی خدمات، تنها یک اقدام فناورانه نیست بلکه الگویی از تعهد به مشتری‌مداری و پاسخ به نیازهای نسل دیجیتال است؛ الگویی که می‌تواند مسیر آینده صنعت بیمه ایران را متحول سازد.

رشد دو برابری پرتفوی بیمه دی در ۱۴۰۴؛ تحول دیجیتال و ارتقای خدمات درمانی

اخبار وبگردی:

منبع خبر
مسئولیت محتوای خبر با سایت منبع هست. در صورتی که مشکلی مشاهده فرمودید در نظرات همین خبر اعلام فرمائید.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn

پنجره اخبار