باشگاه بارسلونا و اسپاتیفای قرارداد اسپانسری خود را تا سال ۲۰۳۰ تمدید کردند. بر اساس این توافق، حق نامگذاری ورزشگاه نوکمپ با برند اسپاتیفای تا سال ۲۰۳۴ معتبر خواهد بود.
این استادیوم افسانهای که در قلب مجموعه «اسپای بارسا» واقع شده، همچنان در مسیر تبدیل شدن به یکی از مدرنترین و پیشرفتهترین ورزشگاههای جهان قرار دارد.
بیشتر بخوانید: یک میلیون بلیت جام جهانی ۲۰۲۶ پیشفروش شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0