Chery Tiggo 7 مدل ۲۰۲۵ با پیشرانه CSH PHEV رونمایی شد +تصاویر

به گزارش “پدال نیوز” شرکت چری در نمایشگاه خودرو شانگهای چری تیگو ۷ که در آوریل سال گذشته برای مدل سال ۲۰۲۵ رونمایی شد، نه تنها از نظر ظاهری تغییر کرده، بلکه به جدیدترین پیشرانه پلاگین هیبریدی (PHEV) این شرکت از سری Chery Super Hybrid (CSH) نیز مجهز شده است. تغییرات ظاهری در مقایسه با
شرکت چری در نمایشگاه خودرو شانگهای چری تیگو ۷ که در آوریل سال گذشته برای مدل سال ۲۰۲۵ رونمایی شد، نه تنها از نظر ظاهری تغییر کرده، بلکه به جدیدترین پیشرانه پلاگین هیبریدی (PHEV) این شرکت از سری Chery Super Hybrid (CSH) نیز مجهز شده است.
تغییرات ظاهری
در مقایسه با تیگو ۷ فعلی موجود در بازار، مدل جدید دارای جلوپنجره و چراغهای جلوی بازطراحیشده است. چراغهای جلو اکنون دارای گرافیک دوقلو L شکل و پروژکتورهای LED بازنگریشده هستند. همچنین متوجه خواهید شد که هیچ نوار کرومی برای اتصال بصری چراغهای جلو به جلوپنجره وجود ندارد، که مشابه طراحی موجود در تیگو ۸ است.
شاسیبلند حاضر در تصاویر، نسخه PHEV است که با نشان واضح “PLUG-IN HYBRID” روی درب عقب و همچنین جلوپنجره پوشیده آن که طرح لوزی زیرین را به نمایش میگذارد، قابل تشخیص است. فیسلیفت همچنین سپر جلوی جدیدی را با بخشهای بزرگ مشکی رنگ که از چراغهای مهشکن گرد امتداد مییابند، معرفی میکند.
طراحی عقب
در قسمت عقب، چراغهای عقب باریکتر شده و دارای لنزهای شفاف هستند و یک نوار نوری که در عرض درب عقب امتداد یافته، خوشههای چراغهای چپ و راست را به هم متصل میکند. تغییرات قابل توجه دیگر شامل تغییر محل قرارگیری فرورفتگی پلاک به قسمت بالاتر و جهتگیری عمودی بازتابندهها در امتداد لبهها است.
طراحی داخلی
با ورود به داخل کابین، تیگو ۷ طراحی داشبورد مشابه مرسدس بنز مدل پیش از فیسلیفت را حفظ کرده است که دارای دو صفحه نمایش مجزا است. کنترلهای فیزیکی زیر دریچههای تهویه مرکزی و همچنین طراحی کنسول میانی بدون تغییر باقی ماندهاند، اگرچه اهرم تعویض دنده کوتاه با یک واحد بلندتر با یک دستگیره کریستالی جایگزین شده است.
تغییرات جزئی
تغییرات جزئی شامل فرمان است که به جای کلیدهای معمولی مدل قبلی، دارای کلیدهای پد مانند شده است. تریم آلومینیومی برسخورده قبلی نیز با قطعات طرح فیبر کربن مصنوعی که ما را به یاد مدلهای AMG میاندازد، جایگزین شده است.
مشخصات فنی پیشرانه CSH
سیستم CSH در تیگو ۷ بر پایه یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر خطی بنزینی با قدرت ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتنمتر استوار است. این موتور با یک گیربکس سه سرعته Direct Hybrid Transmission (DHT) و دو موتور الکتریکی با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۰۱ نیوتنمتر جفت شده است و نیروی مورد نیاز موتورهای الکتریکی توسط یک باتری ۱۸.۳ کیلووات ساعتی تامین میشود. چری ادعا میکند که مصرف سوخت این خودرو به پایینتر از ۱.۳۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و برد ترکیبی آن به ۱۲۰۰ کیلومتر میرسد. این شاسیبلند به تنهایی با نیروی الکتریکی میتواند تا ۹۵ کیلومتر مسافت طی کند.
سایر پیشرانهها
علاوه بر سیستم PHEV، تیگو ۷ در بازار خانگی خود در چین با یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر خطی بنزینی غیرالکتریکی نیز عرضه میشود که ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند و با یک گیربکس شش سرعته دستی یا CVT با نه دنده مجازی جفت میشود. همچنین یک موتور ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۱۹۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتنمتر نیز وجود دارد که با یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه یا هشت سرعته اتوماتیک همراه میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰