«اندیشه رویدادها»؛ مرجع تازه برای پژوهشگران صنعت نمایشگاهی

کتاب «اندیشه رویدادها» که مجموعهای از مطالب و مقالات در حوزه مدیریت رویدادهای تجاری است، به چاپ دوم رسید. این کتاب با همت علی و مسعود رجبزاده توسط نشر آتیگر تجدید چاپ شده است. اثر حاضر با مشارکت جمعی از فعالان و پیشکسوتان صنعت نمایشگاهی از جمله محمد علمی، شاهرخ مدرس، کامران و پروانه
کتاب «اندیشه رویدادها» که مجموعهای از مطالب و مقالات در حوزه مدیریت رویدادهای تجاری است، به چاپ دوم رسید. این کتاب با همت علی و مسعود رجبزاده توسط نشر آتیگر تجدید چاپ شده است.
اثر حاضر با مشارکت جمعی از فعالان و پیشکسوتان صنعت نمایشگاهی از جمله محمد علمی، شاهرخ مدرس، کامران و پروانه پارسا، فهیمه زارعزاده، سید حسین میرظفرجویان، عباس برهانی، مهدی دیانی، داوود آدینه، شیرین شریفیان، حبیب علیزاده، علی و مسعود رجبزاده و حسنعلی موبدی به نگارش درآمده است.
در این کتاب به موضوعاتی همچون چالشهای صنعت نمایشگاهی در جهان، شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت نمایشگاههای تخصصی، اهمیت برندسازی در توسعه صنعت نمایشگاهی، بازاریابی برای صادرات در نمایشگاهها، نقش زنان در صنعت نمایشگاهی، مستندنویسی رویداد، ادراکات مشتریان از کیفیت خدمات، و شاخصهای تجاری اثرگذار بر این صنعت پرداخته شده است.
چاپ دوم «اندیشه رویدادها» مرجعی ارزشمند برای علاقهمندان، پژوهشگران و فعالان حوزه نمایشگاه محسوب میشود.
تابآوری صنعت فولاد زیر ذره بین تیترکوتاه
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰