همشهری آنلاین – مهدی صداقتی ، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اعلام این خبر گفت این پل پیش ساخته که با عرشه فلزی طراحی شده است، در راستای توسعه «مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری سرزندگی» از بهمن ماه سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار گرفته و مسیر دوچرخهسواری بوستان فدک در شمال بزرگراه شهید همت را به جنوب آن و معابر برج میلاد متصل میکند.
وی ادامه داد: پس از اتمام نصب عرشه در اواخر تیرماه، مونتاژ ورق های کف و در ادامه نصب نرده های طرفین پل آغاز شد که هم اکنون مراحل نهایی را سپری می کند.
صداقتی با اشاره به تکمیل دو رمپ ورودی و خروجی این پل، از نصب و اجرای بخش باقیمانده رمپ ها جهت اتصال به زمین در روزهای آینده خبر داد و گفت: علاوه بر فعالیت های اجرایی لکه گیری(رنگ آمیزی) نرده ها در حال اجراست.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران پیشرفت این پل پیش ساخته را ۹۳ درصد اعلام کرد و از اتمام آن در پاییز امسال خبر داد.
“مسیر سرزندگی” شامل مسیر دوچرخهسواری و بخشهایی ویژه پیادهروی است که در آن شهروندان با خودرو یا چراغقرمز مواجه نخواهند شد. در راستای توسعه این پروژه اتصال بوستان فدک به محوطه برج میلاد با اجرای یک پل پیش ساخته از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت. دومین پل پیش ساخته نیز بر روی بزرگراه شهید حکیم بزودی در برنامه اجرایی قرار می گیرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0