محصول تازه وارد ایران خودرو به حراج گذاشته شد + جزییات (۲۵ شهریور)

این پیکاپ داخلی که با هدف پاسخگویی به نیازهای حمل و نقل سبک و کاربریهای متنوع شهری و بین شهری طراحی شده، قرار است معادلات بازار خودروهای کار را بر هم بزند. اما آیا این تازه وارد از شرکت خودروسازی ایران خودرو توانایی جذب مشتریان را دارد؟ با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق
این پیکاپ داخلی که با هدف پاسخگویی به نیازهای حمل و نقل سبک و کاربریهای متنوع شهری و بین شهری طراحی شده، قرار است معادلات بازار خودروهای کار را بر هم بزند. اما آیا این تازه وارد از شرکت خودروسازی ایران خودرو توانایی جذب مشتریان را دارد؟ با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق مشخصات فنی، مزایا و معایب این خودرو بپردازیم و ببینیم آیا میتواند ستاره جدید جادههای ایران باشد یا خیر.
بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند، شرکت ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام و فرصت برابر برای همه متقاضیان خودرو و ایجاد ساز وکار شناسایی و عرضه خودرو به مصرف کنند گان واقعی طرح فروش نقدی و نقد و اقساط خودروی وانت آریسان ۲ دوگانه سوز با SBR ، بدون کنترل پلاک فعال و ثبت نام های قبلی با موعد تحویل حداکثر ۳۰ روزه را با شرایط جدول ذیل و از طریق شبکه نمایندگی ها ارائه می نماید:
نکته:۱ در این طرح قیمت خودرو به صورت ق طعی و براساس قیمت مصوب زمان ثبت نام می باشد و مبالغ پیش پرداخت و چکهای اقساط به شرح جدول ذیل است.
نکته:۲ در شرایط ثبت نام اقساطی متقاضی ابتدا با مراجعه به نمایندگی و در صورت تایید اعتبار سنجی در سایت (لیزینگ ایران خودرو) اقدام به واریز وجه پیش پرداخت می نماید.
در این طرح صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک ازطریق سامانه (شرکت لیزینگ ایران خودرو) مورد نیاز می باشد.
نکته:۳ خودروهای اقساطی دارای ۲ سال بیمه نامه بدنه شرکت بیمه ملت می باشند که مبلغ بیمه بدنه سال اول به همراه پیش پرداخت محاسبه و دریافت می گردد. همچنین بیمه بدنه سال دوم نیز بصورت یک فقره چک جداگانه به مبلغ ۱۰۳,۱۷۴,۵۰۰ ریال به تاریخ ۱۴۰۵/۰۶/۱۵ در وجه شرکت لیزینگ ایران خودرو به شناسه ملی ۱۰۱۰۲۵۱۸۵۳۰ دریافت می گردد.
تاریخ شروع و مهلت ثبت نام: زمان شروع این طرح از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۶/۲۵ بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
مشخصات فنی (مورد انتظار):
موتور:
نوع موتور: احتمالاٌ از موتور XU۷P استفاده میکند که نسخه بهبود یافته موتورهای قدیمیتر ایرانخودرو است و در خودروهایی مثل پژو پارس هم به کار رفته.
حجم موتور: حدود ۱.۸ لیتر (۱۷۶۱ سیسی)
حداکثر قدرت: حدود ۹۵ تا ۱۰۰ اسب بخار
حداکثر گشتاور: حدود ۱۵۰ تا ۱۵۵ نیوتنمتر
سیستم سوخترسانی: انژکتور چندنقطهای
نوع سوخت: بنزین
گیربکس: ۵ سرعته دستی
سیستم تعلیق:
جلو: مکفرسون
عقب: فنر شمشی (برای تحمل بار بیشتر)
سیستم ترمز:
جلو: دیسکی
عقب: کاسهای (احتمالاً با سیستم ABS و EBD)
فرمان: هیدرولیک
ابعاد (تقریبی):
طول: حدود ۴.۵ متر
عرض: حدود ۱.۷ متر
ارتفاع: حدود ۱.۵ متر
ظرفیت بارگیری: حدود ۶۵۰ تا ۷۵۰ کیلوگرم (هدفگذاری شده)
کابین: تک کابین (و احتمالاً نسخه دو کابین در آینده)
امکانات رفاهی و ایمنی (پایه):
کیسه هوای راننده و سرنشین
سیستم ترمز ABS و EBD
تهویه مطبوع دستی
شیشههای برقی (جلو)
آینههای جانبی دستی
رادیوپخش (احتمالاً با پورت USB)
مزایای احتمالی:
قدرت موتور بهبود یافته: استفاده از موتور XU۷P میتواند قدرت و گشتاور بهتری نسبت به نسل قبلی ارائه دهد که برای حمل بار و رانندگی در سربالاییها مفید است.
ایمنی بیشتر: وجود کیسه هوا و سیستمهای ترمز ABS و EBD، استاندارد ایمنی این خودرو را افزایش میدهد.
فضای بار مناسب: برای مصارف تجاری سبک و حمل و نقل درونشهری و برونشهری، فضای بار مناسبی را فراهم میکند.
قطعات یدکی در دسترس: به دلیل داخلی بودن و اشتراک قطعات با سایر محصولات ایرانخودرو، قطعات یدکی آن به راحتی پیدا میشود.
هزینه نگهداری پایین: معمولاً خودروهای داخلی هزینه نگهداری و تعمیرات پایینتری دارند.
تعهدات خدمات پس از فروش: شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایرانخودرو در سراسر کشور.
کابین مقاومتر: گفته میشود که شاسی و بدنه تقویت شده تا مقاومت بهتری در برابر بارهای سنگین و شرایط جادهای داشته باشد.
قیمت رقابتی: احتمالاً با قیمتی رقابتی در بازار عرضه شود تا بتواند سهم خود را از بازار بگیرد.
کولر و بخاری قویتر: برای راحتی راننده در فصول مختلف سال، سیستم تهویه مطبوع بهبود یافتهای خواهد داشت.
معایب احتمالی:
طراحی قدیمی: با وجود تغییرات، ممکن است طراحی کلی خودرو همچنان بر پایه پلتفرم قدیمی بوده و از نظر ظاهری چندان مدرن نباشد.
مصرف سوخت: موتور XU۷P با وجود بهبودها، ممکن است همچنان مصرف سوخت نسبتاً بالایی داشته باشد، به خصوص زیر بار.
کیفیت مواد داخلی کابین: استفاده از مواد پلاستیکی با کیفیت متوسط در کابین، که در اکثر خودروهای داخلی رایج است.
نویز و لرزش موتور: ممکن است نفوذ صدای موتور به کابین، به خصوص در سرعتهای بالا یا زیر بار، مشهود باشد.
کیفیت سواری: به دلیل فنربندی سفت عقب (برای حمل بار)، کیفیت سواری بدون بار ممکن است کمی خشک باشد.
امکانات رفاهی محدود: در مدلهای پایه، امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفته کمتری عرضه میشود.
رقابت شدید: با وجود رقبای چینی و داخلی دیگر، ممکن است برای جلب نظر مشتریان با چالش روبرو شود.
چالشهای خدمات پس از فروش: با وجود گستردگی شبکه، ممکن است کیفیت خدمات در همه نمایندگیها یکسان نباشد.
مشکلات مونتاژ: در نسخههای اولیه، ممکن است ایرادات مونتاژی جزئی مشاهده شود.
تیترکوتاه مدیا
سرمایهگذاری برای تولید؛ کدام سرمایه، کدام تولید؟
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0