رضایت مندی بیمه گذاران و تکریم مشتریان محور توسعه شعب است

در این دیدار، موسی رضایی ضمن تبیین برنامه های سال جاری و بررسی راهکارهای تحقق بودجه، حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی بیمه گذاران و زیان دیدگان را از اولویت های اصلی شرکت برشمرد و با تاکید بر لزوم تلاش شبکه فروش و کارکنان برای تحقق این اهداف گفت: رضایتمندی بیمه گذاران و احترام به مشتریان
در این دیدار، موسی رضایی ضمن تبیین برنامه های سال جاری و بررسی راهکارهای تحقق بودجه، حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی بیمه گذاران و زیان دیدگان را از اولویت های اصلی شرکت برشمرد و با تاکید بر لزوم تلاش شبکه فروش و کارکنان برای تحقق این اهداف گفت: رضایتمندی بیمه گذاران و احترام به مشتریان باید به عنوان محور توسعه تمام شعب قرار گیرد.
مدیرعامل بیمه البرز با قدردانی از شعبه اراک به عنوان یکی از شعب پرتلاش و موفق در تکریم مشتریان، خاطرنشان کرد: «شعبه اراک توانسته است در پنج ماهه نخست سال جاری بالاترین میزان تحقق بودجه را به ثبت برساند و الگویی مناسب برای سایر شعب باشد.»
دیگران چه می خوانند:
وی همچنین عملکرد مثبت این شعبه در افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد و بهبود خدمات درمانی را ارزشمند دانست و افزود: «گسترش شبکه درمانی طرف قرارداد می تواند نقش مهمی در جلب رضایت بیمه گذاران ایفا کند.»
موسی رضایی در ادامه از تلاش های شعبه اراک در حوزه وصول مطالبات نیز تقدیر کرد و این موفقیت را حاصل هم افزایی، پیگیری مستمر و نگاه مشتری مدارانه کارکنان و نمایندگان این شعبه دانست.
رضایت مندی بیمه گذاران و تکریم مشتریان محور توسعه شعب است
اخبار وبگردی:
منبع خبر
مسئولیت محتوای خبر با سایت منبع هست. در صورتی که مشکلی مشاهده فرمودید در نظرات همین خبر اعلام فرمائید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0