کد خبر : 337703
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۸:۱۷

فقط به عشق فراری نباید راننده‌اش شد!

فقط به عشق فراری نباید راننده‌اش شد!

به گزارش روزپلاس، نخستین فصل همیلتون با اسکودریا فراری سخت و پرنوسان بوده است؛ چراکه خودروی SF-25 این تیم نتوانسته عملکردی در حد یک مدعی جدی ارائه دهد. در این فصل، تنها نقطه‌ روشن کارنامه‌ همیلتون پیروزی در رقابت اسپرینت شانگهای بوده و او تاکنون در هیچ گرندپری کاملی موفق به حضور روی سکو نشده است.

فرستاپن: فقط به عشق فراری نباید راننده‌اش شد!

به گزارش روزپلاس، نخستین فصل همیلتون با اسکودریا فراری سخت و پرنوسان بوده است؛ چراکه خودروی SF-25 این تیم نتوانسته عملکردی در حد یک مدعی جدی ارائه دهد.

در این فصل، تنها نقطه‌ روشن کارنامه‌ همیلتون پیروزی در رقابت اسپرینت شانگهای بوده و او تاکنون در هیچ گرندپری کاملی موفق به حضور روی سکو نشده است. در سوی مقابل، هم‌تیمی‌اش، شارل لکلرک نیز با مشکلاتی روبرو بوده اما توانسته چهار بار در جایگاه‌های اول و سوم قرار گیرد.

بدترین لحظه‌ همیلتون در مجارستان رقم خورد؛ جایی که پس از ناکامی در راهیابی به مرحله‌ی Q3، در حالی که لکلرک در صدر جدول ایستاده بود، خود را «بی‌فایده» توصیف کرد و حتی گفت که تیم باید راننده را عوض کند.

از مکس فرستاپن درباره عملکرد همیلتون در نخستین فصلش با فراری پرسیده شد. قهرمان جهان اذعان کرد که پیچیدگی‌های فنی خودرو ممکن است بازتاب دقیقی از عملکرد واقعی همیلتون نباشد.

این راننده هلندی تیم ردبول اتریش گفت: من نمی‌توانم قضاوت دقیقی داشته باشم درباره اینکه او در مرسدس چگونه کار می‌کرد، شخصاً چه احساسی دارد یا دقیقاً در حال حاضر در تیم فراری چه می‌گذرد. واقعاً اطلاعاتی در این زمینه ندارم. موضوع این است که او به تیمی پیوسته که هم‌اکنون راننده‌ای بسیار قوی مانند شارل لکلرک را دارد. بنابراین، هرگز آسان نیست که وارد چنین تیمی شوید و فوراً راننده‌ای را شکست دهید که با مجموعه هماهنگ است، تیم را به‌ خوبی می‌شناسد و به زبان آنها صحبت می‌کند.

ماکس فرستاپن , لوئیز همیلتون ,

همیلتون در مونتزا نمایشی امیدوارکننده داشت و پس از یک رانندگی قدرتمند جایگاه ششم را به‌دست آورد و با جریمه‌ای که بابت خط شروع دریافت کرد، در نهایت دهم شد. او همچنین برای نخستین‌بار طعم واقعی حمایت پرشور هواداران فراری را چشید؛ چند روز پیش از مسابقه در میلان در میان جمعیتی از طرفداران وفادار این برند محبوب ظاهر شد.

با این حال، فرستاپن تأکید می‌کند که اگرچه رانندگی برای فراری از نظر احساسی برای هر راننده‌ای وسوسه‌انگیز است اما او هرگز تنها به خاطر نام و احساسات تصمیم به پیوستن به یک تیم نمی‌گیرد.

فرستاپن توضیح داد: فراری یک برند فوق‌العاده بزرگ است. بسیاری از راننده‌ها خودشان را در لباس آن تیم تصور می‌کنند و می‌گویند دوست دارم برای فراری رانندگی کنم. من  فکر می‌کنم اشتباه از همین‌ جا شروع می‌شود؛ اینکه فقط بخواهید برای فراری رانندگی کنید. اگر قرار باشد روزی به آنجا بروم، فقط برای نام فراری نخواهم رفت؛ بلکه به‌ دلیل دیدن فرصت پیروزی به آنجا می‌روم. اگر بتوانید با فراری قهرمان شوید، فوق‌العاده است. به‌ نظرم نباید اجازه دهید شور و شوق و احساسات، تنها دلیل این تصمیم باشند. باید به آنجا بروید چون احساس می‌کنید آنجا، مکان درستی برای پیروزی و موفقیت است.

 

منبع خبر


مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn

پنجره اخبار