سختگیری بیدلیل نسبت به مشتریان، فاقد توجیه است

محسن زرندی مقدم در جلسه مجمع ارزیابی عملکرد دوره شش ماهه منتهی به پایان شهریورماه سال جاری منطقه شرق تهران با بیان این که تلاش همه ارکان بانک، بهینه کردن سازمان است، اظهار کرد: هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک، همه ابزارهای لازم برای تحقق اهداف را فراهم کردهاند و شعب باید از این ابزارها
محسن زرندی مقدم در جلسه مجمع ارزیابی عملکرد دوره شش ماهه منتهی به پایان شهریورماه سال جاری منطقه شرق تهران با بیان این که تلاش همه ارکان بانک، بهینه کردن سازمان است، اظهار کرد: هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک، همه ابزارهای لازم برای تحقق اهداف را فراهم کردهاند و شعب باید از این ابزارها به بهترین نحو استفاده کنند.
وی با تاکید بر این که آموزش در همه ردههای سازمان باید به طور جدی پیگیری شود، افزود: هیچ کس از آموزش مبرا نیست و آموزش کارکنان باید به شکل دورهای، مدون و هدفمند پیگیری و عملیاتی شود.
دیگران چه می خوانند:
در این جلسه که با حضور محمدعلی رستگار عضو هیئت مدیره، سعدالله عیسیزاده معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد، معاون بانکداری خرد نیز تاکید کرد که با تلاش مضاعف کارکنان شعب، طی دو ماه آینده اهداف تعیین شده برای آنها به میزان قابل توجهی تحقق خواهد یافت.
حسن مونسان همچنین با قدردانی از حمایت هیئت مدیره به منظور افزایش اختیارات شعب، اعلام کرد که روش عملیاتی شعب دگرگون شده و با این روش جایگاه بانک در نظام بانکی کشور در حال ارتقاست.
در ادامه، عملکرد تعدادی از شعب منطقه شرق تهران بررسی و نسبت به بهبود آنها راهکارهای لازم ارائه شد.
سختگیری بیدلیل نسبت به مشتریان، فاقد توجیه است
اخبار وبگردی:
منبع خبر
مسئولیت محتوای خبر با سایت منبع هست. در صورتی که مشکلی مشاهده فرمودید در نظرات همین خبر اعلام فرمائید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0