پایداری کامل خدمات بیمه ایران در بحران جنگ ۱۲ روزه

علی جباری در جلسه کمیته پدافند غیرعامل این شرکت، با تأکید بر ضرورت پایداری خدمات بیمهای در شرایط بحرانی اظهار داشت: همزمان با آغاز جنگ 12 روزه رژیم صهیونیستی علیه ایران، هیچگونه اخلالی در ارائه خدمات بیمهای به مردم ایجاد نشد و بیمه ایران توانست با اتکا به اصول پدافند غیرعامل، تابآوری عملیاتی و صیانت
علی جباری در جلسه کمیته پدافند غیرعامل این شرکت، با تأکید بر ضرورت پایداری خدمات بیمهای در شرایط بحرانی اظهار داشت: همزمان با آغاز جنگ 12 روزه رژیم صهیونیستی علیه ایران، هیچگونه اخلالی در ارائه خدمات بیمهای به مردم ایجاد نشد و بیمه ایران توانست با اتکا به اصول پدافند غیرعامل، تابآوری عملیاتی و صیانت از نیروی انسانی و زیرساختها را در طول ایام جنگ بهطور کامل محقق کند.
تحول در زیرساختهای فناوری و نوسازی ساختارها
دیگران چه می خوانند:
وی با اشاره به اهمیت ارتقای تابآوری نهادی در برابر تهدیدات نوین افزود: در چند ماه اخیر، اقدامات بنیادینی در بیمه ایران آغاز شده است. اصلاح ساختارها و تحول در حوزه زیرساختهای فناوری بهصورت جدی در دستور کار قرار گرفته و در کنار فعالیتهای جاری، اقدامات زیربنایی برای نوسازی و مقاومسازی فناوری اطلاعات در حال انجام است.مدیرعامل بیمه ایران در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با تشکیل کمیته پدافند غیرعامل در وزارت امور اقتصادی و دارایی با شروع جنگ 12 روزه، این کمیته در بیمه ایران نیز فعال شد. گستردگی خدمات بیمه ایران در سراسر کشور ایجاب میکرد که در زمان بحران، خدمترسانی بدون وقفه ادامه یابد و خوشبختانه در طول جنگ 12 روزه، این هدف بهطور کامل محقق شد.
صیانت از نیروی انسانی و داراییهای شرکت
علی جباری در تشریح محورهای اصلی اقدامات پدافند غیرعامل گفت: صیانت از نیروی انسانی یکی از اصول بنیادین پدافند غیرعامل است. در این راستا، آموزشها و دستورالعملهای لازم به همکاران ابلاغ شد تا ضمن حفظ ایمنی فردی، استمرار خدمات نیز تضمین شود. همچنین برای حفظ امنیت کارکنان، شعب جایگزین در شهر تهران و سایر استانها پیشبینی شد.وی افزود: در حوزه حفاظت از داراییها، تجهیزات و ساختمانها نیز اقدامات متعددی انجام گرفت. علاوه بر این، ارتقای آگاهی مشتریان از دیگر محورهای مهم بود. شبکه 14 هزار نفری نمایندگی بیمه ایران با ارتباط مستمر با بیش از 30 میلیون مشتری در سراسر کشور، آموزشها و اطلاعات لازم را درباره فرآیندها و پوششهای بیمهای به مردم منتقل کردند. همچنین پیامکهای اطلاعرسانی متعددی برای آرامش خاطر مشتریان در شرایط بحرانی ارسال شد.
تابآوری عملیاتی و حفاظت از زیرساخته
اجباری در ادامه اظهار داشت: در حوزه تابآوری عملیاتی، نسخههای پشتیبان دادهها و گزارشهای عملکردی بهصورت مستمر تهیه و تجهیزات مورد نیاز در کوتاهترین زمان تأمین شد. همچنین در راستای حفاظت از زیرساختهای فناوری، بازدیدهای متعددی از سوی مدیرعامل، اعضای هیئتمدیره، معاونین و مدیارن کل ستادی انجام گرفت تا امنیت و پایداری شبکه و مراکز داده بیمه ایران بررسی شود.وی خاطرنشان کرد: در بررسی وضعیت فناوری و فضاهای ارتباطی، تمهیداتی برای ایجاد محیطهای امن جهت تعامل مردم با بیمه ایران نیز اندیشیده شد تا در هر شرایطی، خدمات بیمهای پایدار و بدون وقفه در دسترس باشد.
عملکرد شاخص بیمه ایران در دوران جنگ12 روزه
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به عملکرد ممتاز شرکت در دوران جنگ 12 روزه نیز گفت: بیمه ایران یکی از موفقترین عملکردها را در اجرای اصول پدافند غیرعامل در کشور داشت. ما در کنار مردم ماندیم و با پوشش بیمهای کالاهای اساسی بنادر، ناوگان حملونقل عمومی بهویژه اتوبوسهای شرکت واحد که مسئولیت تخلیه شهر تهران را بر عهده داشتند و نیز آتشنشانان داوطلب، توانستیم بخشی از آرامش جامعه را در شرایط بحرانی تأمین کنیم.
سرمایهگذاری در فناوری، گام بعدی تحول
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در پایان با تأکید بر برنامههای آینده بیمه ایران اظهار داشت: در حال حاضر، پالایشگاهها، پتروشیمیها و بخشی از ناوگان هواپیمایی کشور تحت پوشش بیمه ایران قرار دارند. در این راستا، یکی از اساسیترین برنامههای پیشرو، سرمایهگذاری گسترده در حوزه فناوری اطلاعات است تا بتوانیم بیمهای هوشمند، ایمن و مقاوم در برابر تهدیدات نوین ایجاد کنیم.
پایداری کامل خدمات بیمه ایران در بحران جنگ ۱۲ روزه
اخبار وبگردی:
منبع خبر
مسئولیت محتوای خبر با سایت منبع هست. در صورتی که مشکلی مشاهده فرمودید در نظرات همین خبر اعلام فرمائید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0