زمان دقیق نمایشگاه لوازم خانگی تهران اعلام شد

پس از سه سال شرکتهای لوازم خانگی با نمایشگاه سالیانه آشتی کردند و رکورد جدیدی از ثبت نام و مشارکت در نمایشگاه لوازم خانگی تهران را به ثبت رساندند. بیست و پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از تاریخ ۱ تا ۴ آبان در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران توسط شرکت برتر ملل هیراد برگزار خواهد
پس از سه سال شرکتهای لوازم خانگی با نمایشگاه سالیانه آشتی کردند و رکورد جدیدی از ثبت نام و مشارکت در نمایشگاه لوازم خانگی تهران را به ثبت رساندند.
بیست و پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از تاریخ ۱ تا ۴ آبان در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران توسط شرکت برتر ملل هیراد برگزار خواهد شد. پس از دو دوره که شرکتهای تولید محصولات غیربرقی لوازم خانگی از حضور در این نمایشگاه محروم شده بودند، بار دیگر امکان و شرایط حضور این بخش مهم از صنعت لوازم خانگی در نمایشگاه امسال فراهم شد و شرکتهای بزرگ حوزه ظروف آشپزخانه بار دیگر در کنار خانواده اصلی خود قرار گرفتند.
همچنین برخی شرکتهای بزرگ لوازم خانگی که در سالهای گذشته در نمایشگاه غایب بودند، در نمایشگاه امسال باقدرت حضور پیدا کردهاند تا نمایشگاه بیست و پنجم آینه تمام نمای صنعت لوازم خانگی ایران باشد.
برای اولینبار این نمایشگاه توسط شرکت برتر ملل هیراد برگزار میشود و به دلیل سوابق درخشان این شرکت در اجرای رویدادهای نمایشگاهی، در حالیکه متراژ مصوب این نمایشگاه ۱۷هزار مترمربع بود، ۴۵هزار مترمربع ثبت نام متقاضیان انجام شد!
در نهایت با تلاشهای مدیرعامل شرکت برتر ملل هیراد به میزان ۵هزار مترمربع دیگر به متراژ این نمایشگاه اختصاص یافت و در مجموع متراژ این نمایشگاه به ۲۲هزار مترمربع رسید و البته با کاهش متراژ درخواستی شرکتها امکان ثبت نام تعداد بیشتری از صنایع لوازم خانگی فراهم شد. هرچند که همچنان برخی از متقاضیان شانس حضور در این نمایشگاه را از دست دادند.
نکته مهم دیگر در این دوره از نمایشگاه لوازم خانگی تهران، استفاده از پتانسیل و تجربیات و حمایت همه انجمنهای حوزه لوازم خانگی بود که باعث شد برای اولینبار شاهد اتحاد، هماهنگی و همدلی مجموعههای صنفی در این رویداد مهم سالیانه باشیم.
هرچند صنایع و بازار با مشکلات متعدد در شرایط رکود تورمی رنج میبرند اما کیفیت و کمیت نمایشگاه لوازم خانگی امسال پیام روشنی برای مسئولان دارد، صنایع لوازم خانگی همچنان باانگیزه در عرصه کار و تولید حضور دارند و نوبت مسئولین است که موانع تولید و معضلات بازار را رفع کنند و از سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی حمایت کنند.
تیترکوتاه مدیا
سرمایهگذاری برای تولید؛ کدام سرمایه، کدام تولید؟
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0