کد خبر : 360741
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۴ - ۲۰:۴۸

گوشی مخصوص نسل Z می‌آید؛ چالش بزرگ برای اپل و سامسونگ

گوشی مخصوص نسل Z می‌آید؛ چالش بزرگ برای اپل و سامسونگ

به گزارش پارسینه به نقل از زومیت، ورود به صنعت گوشی‌های هوشمند برای شرکت‌های تازه‌وارد کار ساده‌ای نیست؛ بازاری که پر از تلاش‌های ناموفق است.   کارل پی، مدیرعامل ناتینگ، استارتاپی که اکنون ارزشی حدود ۱٫۳ میلیارد دلار دارد، باور دارد که راه خود را برای موفقیت پیدا کرده است.   کارل پی، مدیرعامل ناتینگ TechCrunch پی در گفت‌وگویی

به گزارش پارسینه به نقل از زومیت، ورود به صنعت گوشی‌های هوشمند برای شرکت‌های تازه‌وارد کار ساده‌ای نیست؛ بازاری که پر از تلاش‌های ناموفق است.

 

کارل پی، مدیرعامل ناتینگ، استارتاپی که اکنون ارزشی حدود ۱٫۳ میلیارد دلار دارد، باور دارد که راه خود را برای موفقیت پیدا کرده است.

یک مرد نشسته بر صندلی

 

کارل پی، مدیرعامل ناتینگ

TechCrunch

پی در گفت‌وگویی با پادکست Access گفت: «کاربران ما بسیار جوان‌اند. در آغاز، جلب توجه همه‌ی مردم جهان تقریباً غیرممکن است، پس باید مسیر مشخصی را انتخاب کنیم.»

به گفته‌ی پی، محصولات ناتینگ بیشتر با نسل زد ارتباط برقرار می‌کنند؛ کاربرانی که به‌دنبال متفاوت‌بودن و یافتن هویت شخصی از طریق انتخاب ابزارهایشان هستند. او معتقد است قدرت برند اپل در میان نسل‌های جدید مانند گذشته نیست، چون آن‌ها شاهد رشد و صعود تاریخی اپل نبوده‌اند.

میانگین سنی کاربران ناتینگ ۲۶ سال است، درحالی‌که میانگین کاربران سامسونگ حدود ۴۵ سال برآورد می‌شود. طبق آمار، حدود ۷۰ درصد از کاربران اپل در بازه‌ی سنی ۱۸ تا ۴۴ سال قرار دارند.

در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۵، سامسونگ در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در رتبه‌ی نخست قرار گرفت و اپل در جایگاه دوم ایستاد. پس از این دو، چند برند چینی در رده‌های بعدی قرار دارند.

در همین حال، ناتینگ در حال شکل دادن به جایگاه خاص خود است. این شرکت پنج‌ساله اکنون ۸۰۰ تا ۹۰۰ کارمند دارد و طبق گفته‌ی پی، امسال در مسیر دستیابی به فروش یک میلیارد دلاری قرار دارد.

گوشی‌های ناتینگ از جمله فون ۲ و فون ۳ بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ دلار قیمت دارند و از نظر ساختار و طراحی شباهت زیادی به آیفون ندارند و پنل پشتی شفاف گوشی بخشی از سخت‌افزار داخلی را نشان می‌دهد.

پی می‌گوید انتظار ندارد ناتینگ به این زودی از اپل پیشی بگیرد، چون رشد تدریجی و حفظ تعادل در مسیر توسعه را ضروری می‌داند. او اشاره کرد که شرکتش در حال بررسی فرم‌فکتورهای جدیدی است که با محصولات اپل رقابت نکنند، بلکه در کنار آن‌ها قابل‌استفاده باشند.

 


منبع خبر


مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn

پنجره اخبار