تفاوت آماری درباره آلایندگی خودروهای هیبرید-الکتریکی
بررسی مصرف سوخت خودروها در دنیا. پدال نیوز: نتایج یک تحقیق در اروپا نشان داده که آلایندگی واقعی خودروهای هیبرید-الکتریکی فاصله زیادی با آمار رسمی دارد و این خودروها تقریبا پنج برابر بیشتر از آنچه اعلام شده دیاکسیدکربن تولید میکنند. به گزارش “پدال نیوز” نتایج یک تحقیق در اروپا نشان داده که آلایندگی واقعی خودروهای

بررسی مصرف سوخت خودروها در دنیا.
پدال نیوز: نتایج یک تحقیق در اروپا نشان داده که آلایندگی واقعی خودروهای هیبرید-الکتریکی فاصله زیادی با آمار رسمی دارد و این خودروها تقریبا پنج برابر بیشتر از آنچه اعلام شده دیاکسیدکربن تولید میکنند.
نتایج یک تحقیق در اروپا نشان داده که آلایندگی واقعی خودروهای هیبرید-الکتریکی فاصله زیادی با آمار رسمی دارد و این خودروها تقریبا پنج برابر بیشتر از آنچه اعلام شده دیاکسیدکربن تولید میکنند.
به گزارش بیبیسی، خودروهای هیبرید-الکتریکی هم موتور درونسوز دارند و هم موتور الکتریکی و برای حرکت از نیروی یکی یا هر دو استفاده میکنند. این خودروها سالهاست که پس از خودروهای برقی بهعنوان راهحلی برای کاهش آلودگی هوا معرفی شدهاند.
موسسه «ترنسپورتاند انوایرونمنت» که یک نهاد غیرانتفاعی در بروکسل است، در تحقیقی مصرف سوخت ۸۰۰ هزار خودرو بین سالهای ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ را در اروپا بررسی کرده و میگوید میزان آلایندگی واقعی خودروهای هیبرید-الکتریکی در سال ۲۰۲۳ نزدیک به پنج برابر بیشتر از میزانی بوده که در آزمایشگاهها اندازهگیری شده است.
این نسبت در سال ۲۰۲۱ حدود ۳.۵ برابر بود. این موسسه میگوید رانندگان بسیار کمتر از آنچه در تخمینهای رسمی گفته میشود از حالت الکتریکی برای رانندگی استفاده میکنند. یافتههای این تحقیق نشان میدهد تنها ۲۷ درصد مسافت طیشده با خودروهای هیبرید-الکتریکی در حالت برقی بوده، درحالیکه در محاسبات رسمی این عدد ۸۴ درصد فرض میشود.
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0