سفیر در این شماره با تمرکز ویژه بر «بانک و تجربه مشتری» به بررسی تحولات کلیدی صنعت بانکداری ایران پرداخته و گزارش جامعی از مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران تحت عنوان «اعتماد دوباره به مسیر تحول» ارائه میدهد که دستاوردهای سال مالی ۱۴۰۳ و چشماندازهای آینده این بانک را پوشش میدهد. دیگران چه
سفیر در این شماره با تمرکز ویژه بر «بانک و تجربه مشتری» به بررسی تحولات کلیدی صنعت بانکداری ایران پرداخته و گزارش جامعی از مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران تحت عنوان «اعتماد دوباره به مسیر تحول» ارائه میدهد که دستاوردهای سال مالی ۱۴۰۳ و چشماندازهای آینده این بانک را پوشش میدهد.
دیگران چه می خوانند:
در این شماره همچنین به بازنگری مدل خدمتدهی با رویکرد بهبود تجربه مشتری، فرآیند تولید محصول جدید، اهمیت نقشه سفر مشتری در بانکداری و چگونگی تبدیل هر پروژه به تجربهای مشتریمحور و ماندگار پرداخته شده است.
شماره ۳۱۸ مجله سفیر با موضوع «بانک و تجربه مشتری» منتشر شد
اخبار وبگردی:
آیا این خبر مفید بود؟
منبع خبر
مسئولیت محتوای خبر با سایت منبع هست. در صورتی که مشکلی مشاهده فرمودید در نظرات همین خبر اعلام فرمائید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0