این صداوسیما در حد مکتبخانه های قدیمی هم نیست چه برسد به اینکه دانشگاه باشد
رسانه ملی کشور ما هنوز فرصت دارد خود را بازسازی کند و با جلب اعتماد مردم به شرایط سالهای اول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگردد و مهمترین مرجع رسانهای برای ملت ایران باشد. رسانه ملی کشور ما هنوز فرصت دارد خود را بازسازی کند و با جلب اعتماد مردم به شرایط سالهای اول بعد
رسانه ملی کشور ما هنوز فرصت دارد خود را بازسازی کند و با جلب اعتماد مردم به شرایط سالهای اول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگردد و مهمترین مرجع رسانهای برای ملت ایران باشد.
رسانه ملی کشور ما هنوز فرصت دارد خود را بازسازی کند و با جلب اعتماد مردم به شرایط سالهای اول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگردد و مهمترین مرجع رسانهای برای
ملت ایران باشد.
به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی : برای دستیابی به این هدف، لازم است در انتصاب مدیران ارشد رسانه ملی نکاتی رعایت شوند که مستقیماً در ایجاد تحول محتوائی این رسانه تأثیرگذارند.
اولین نکته اینست که رئیس رسانه ملی و مدیران ارشد آن باید افراد باسوادی باشند که بتوانند شرایط حساس معادلات جهانی را تشخیص بدهند. این سواد به معنای درک صحیح اقتضائات داخل کشور و فهم درست تحولات روز دنیاست. بدون برخورداری از چنین درک و فهمی نمیتوان افکار عمومی یک ملت را در جهت منافع ملی شکل داد.
و سوم، تفکر عمیق فرهنگی است. امام خمینی معتقد بودند رسانه ملی باید دانشگاه باشد. متأسفانه رسانه ملی در سطح مکتبخانههای قدیم عمل میکند. کار باید در دست مدیرانی باشد که همچون نخبهترین اساتید دانشگاه بتوانند رسانه ملی را به یک دستگاه فرهنگساز تبدیل نمایند.
اگر این سه مقوم در سطح رئیس و مدیران ارشد رسانه ملی تأمین شوند، این رسانه میتواند جایگاه واقعی خود را بازیابد.
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0