نحوه ارجاع دانشآموزان مشکوک به «اختلالیادگیری» به مراکز جامع
سازمان آموزش و پرورش استثنایی اعلام کرد: مدیران و معلمان مدارس ابتدایی عادی از این پس میتوانند از طریق سامانه سیدا، دانشآموزان مشکوک به اختلال یادگیری و دیرآموز را به مراکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی ارجاع دهند. باشگاه خبرنگاران جوان – سازمان آموزش و پرورش استثنایی اعلام کرد: مدیران و معلمان مدارس ابتدایی عادی

سازمان آموزش و پرورش استثنایی اعلام کرد: مدیران و معلمان مدارس ابتدایی عادی از این پس میتوانند از طریق سامانه سیدا، دانشآموزان مشکوک به اختلال یادگیری و دیرآموز را به مراکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی ارجاع دهند.
باشگاه خبرنگاران جوان – سازمان آموزش و پرورش استثنایی اعلام کرد: مدیران و معلمان مدارس ابتدایی عادی از این پس میتوانند از طریق سامانه سیدا، دانشآموزان مشکوک به اختلال یادگیری و دیرآموز را به مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی و تربیتی منطقه خود ارجاع دهند تا این این گروه از دانشآموزان بتوانند از این مراکز خدمات دریافت کنند.
در ادامه اطلاعیه سازمان آموزش و پرورش استثنایی آمده است: نظر به اهمیت شناسایی به موقع و ارجاع دانشآموزان مشکوک به اختلال یادگیری ویژه و دیرآموز به مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی، به اطلاع میرساند؛ دانشآموزان باید برای انجام ارزیابی دقیق و دریافت مداخلات تخصصی به مراکز مربوطه معرفی شوند؛ لذا مدیران و معلمان مدارس ابتدایی میتوانند درخواست خود را مبنی بر ارجاع دانشآموز و استفاده از خدمات تخصصی مرکز جامع منطقه مربوطه، از طریق سامانه سیدا (سامانه یکپارچه دانشآموزی) ثبت کنند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: همکاری شما مدیران و معلمان مدارس ابتدایی در این زمینه نقش موثری در حمایت از دانشآموزان اختلال یادگیری ویژه و دیرآموز خواهد داشت.
انتهای پیام
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0