آغاز فروش اقساطی کوییک با تحویل فوری
سایت سرگرمی روز : در این گزارش شرایط جدید فروش اقساطی کوییک را بخوانید. بر اساس جدیدترین آگهیهای فروش اقساطی کوییک در نمایشگاههای شخصی خودرو، کوییک دندهای S با پیشپرداخت ۲۸۷ میلیون تومان و اقساط ۱۱ میلیون تومانی در دوره ۶۰ ماهه عرضه میشود. این مدل بهدلیل اقساط کمفشار، یکی از گزینههای محبوب میان خریداران
سایت سرگرمی روز :
در این گزارش شرایط جدید فروش اقساطی کوییک را بخوانید.
بر اساس جدیدترین آگهیهای فروش اقساطی کوییک در نمایشگاههای شخصی خودرو، کوییک دندهای S با پیشپرداخت ۲۸۷ میلیون تومان و اقساط ۱۱ میلیون تومانی در دوره ۶۰ ماهه عرضه میشود. این مدل بهدلیل اقساط کمفشار، یکی از گزینههای محبوب میان خریداران اقساطی محسوب میشود.
| مدل خودرو | مدل (سال) | کارکرد (کیلومتر) | پیشپرداخت (تومان) | مبلغ ماهانه اقساط (تومان) | تعداد اقساط |
|---|---|---|---|---|---|
| کوییک دندهای S | 1404 | صفر | ۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۶۰ |
| کوییک دندهای S | 1404 | صفر | ۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۴ |
| کوییک SR | 1404 | صفر | ۳۷۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۹,۹۰۰,۰۰۰ | ۳۰ |
| کوییک GX R دندهای | 1404 | صفر | ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۶ |
| کوییک L GX دندهای | 1403 | صفر | ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۶ |
| کوییک پلاس اتوماتیک | 1404 | صفر | ۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۵,۴۰۰,۰۰۰ | ۲۴ |
برای متقاضیان مدلهای آپشندارتر، کوییک SR با پیشپرداخت ۳۱۷ میلیون تومان و اقساط ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در دوره ۳۰ ماهه ارائه شده است؛ گزینهای مناسب برای کسانی که دوره بازپرداخت متوسط را ترجیح میدهند.
در ادامه، کوییک GXR با پیشپرداخت ۳۵۰ میلیون تومان و اقساط ۲۱ میلیون تومانی در ۳۶ قسط عرضه میشود. این مدل یکی از نسخههای پرفروش کوییک در بازار آزاد است و در طرح اقساطی نیز گزینهای پرطرفدار به شمار میرود.
در نهایت، برای خریداران خودرو اتوماتیک، کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ با پیشپرداخت ۳۲۶ میلیون تومان و اقساط ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی در ۲۴ ماه عرضه شده است؛ طرحی که امکان خرید یکی از معدود خودروهای اتوماتیک اقتصادی بازار را با شرایط پرداخت متنوع فراهم میکند.
کوییک و ساینا دو محصول اقتصادی سایپا هستند که بهعنوان انتخابهای اصلی خریداران خودروهای ارزانقیمت در بازار شناخته میشوند. هر دو خودرو روی یک پلتفرم مشترک تولید شدهاند، اما تفاوتهای فنی و تجهیزاتی باعث شده تا تجربه رانندگی و میزان ارزش خرید آنها یکسان نباشد. از نظر موتور، کوییک و ساینا هر دو به پیشرانه ۱.۵ لیتری M15 مجهز هستند؛ پیشرانهای ۴ سیلندر که توان ۸۷ اسببخار و گشتاور ۱۲۸ نیوتنمتر تولید میکند.
با اینکه ساختار فنی مشترک است، اما کوییک به دلیل وزن کمتر، شتابگیری بهتری ارائه میدهد و واکنش پدال گاز در آن سریعتر احساس میشود؛ در حالیکه ساینا در سربالاییها و سرنشین کامل عملکردی معمولی دارد و نیاز به تعویض دنده بیشتری پیدا میکند.
در بخش گیربکس، ساینا در نسخههای دندهای و اتوماتیک عرضه شده و هماهنگی مناسبی بین موتور و جعبهدنده دارد، اما کوییک با داشتن نسخههای متنوعتر مانند S ،R و GX تجربه رانندگی چابکتری ارائه میدهد. از نظر مصرف سوخت، اختلاف میان دو خودرو بسیار کم است، اما کوییک S با ضرایب دنده اصلاحشده، مصرف کمی اقتصادیتر در رانندگی شهری ثبت میکند.
در بخش فرمانپذیری و سیستم تعلیق نیز کوییک عملکرد پایدارتر و انتقال ضربات کنترلشدهتری دارد، مخصوصاً در سرعتهای شهری. ساینا سواری نرمتری ارائه میکند، اما در پیچها دقت فرمان پایینتری نسبت به کوییک دارد. در زمینه امکانات، برتری با کوییک است؛ چرا که نسخههای جدید این خودرو به امکاناتی مانند نمایشگر، سنسور فشار باد تایر، دوربین عقب و غربیلک D-Cut مجهز هستند، درحالیکه ساینا در نسخههای پایه همچنان سادهتر ظاهر میشود.
در نهایت، اگر معیار انتخاب، شتاب بهتر، امکانات بیشتر، طراحی بهروزتر و ارزش خرید بالاتر در بازار خودرو باشد، کوییک انتخاب برتر محسوب میشود. اما خریدارانی که سواری نرمتر و کابین جادارتر را ترجیح میدهند، ساینا را مناسبتر خواهند یافت. با این حال، در مجموع و براساس معیارهای کاربردی بازار ایران، کوییک خودروی بهصرفهتر و جذابتری برای خریداران خودروهای اقتصادی است.
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0