کد خبر : 378738
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۴

نمایشگاه رنگ و رزین بستر اصلی معرفی توانمندی های داخلی است

نمایشگاه رنگ و رزین بستر اصلی معرفی توانمندی های داخلی است

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد نمایشگاه های تخصصی از جمله نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری نقش مهمی در معرفی توانمندی های کشور، جلب اعتماد مردم و سرمایه گذاران و رونق صنایع داخلی دارند. بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد نمایشگاه های تخصصی از جمله نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری نقش مهمی در معرفی توانمندی های کشور، جلب اعتماد مردم و سرمایه گذاران و رونق صنایع داخلی دارند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از ۱۲ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۴ با همت شرکت بانیان امید در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. 

 این رویداد به عنوان یکی از مهم ترین گردهمایی های تخصصی منطقه، بستری برای نمایش نوآوری ها، فناوری ها و ظرفیت های کلیدی صنعت رنگ و رزین ایران به شمار می رود. در شرایطی که صنایع کشور نیازمند معرفی گسترده تر و ارتباط موثر با بازارهای داخلی و خارجی هستند، نمایشگاه ها به عنوان نقطه اتصال تولیدکنندگان، نخبگان، دانشجویان و سرمایه گذاران نقش تعیین کننده ای ایفا می کنند. 

پیرامون اهمیت برگزاری این نمایشگاه با احمد بیگدلی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به گفت و گو نشستیم که در ادامه مطالعه خواهید کرد:

نمایشگاه ها ویترین توانمندی های صنعتی کشور

بیگدلی درباره اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی گفت: نمایشگاه ها محل عرضه توانمندی های کشور در رشته های مختلف هستند. این امکان را فراهم می کنند که کیفیت محصولات و توان فنی ایجاد شده در صنایع مختلف به مردم و فعالان اقتصادی معرفی شود.

وی افزود: اگر توانمندی ها و کیفیت محصولات داخلی در این نمایشگاه ها به درستی معرفی شود می تواند اعتماد مردم، سرمایه گذاران و حتی کشورهای دیگر را جلب کند. در این صورت صنعت رنگ و رزین حرفی برای گفتن خواهد داشت و این موضوع به رونق این صنعت کمک می کند.

احمد-بیگدلی

ضرورت تنوع بخشی به محصولات و توجه به نیاز بازار

این نماینده مجلس با اشاره به برخی انتقادات موجود در جامعه اظهار کرد: از بعد اجتماعی باید بررسی کنیم که چرا در برخی حوزه ها مثل صنعت خودرو تنوع رنگی نداریم و اغلب خودروها سفید یا سیاه هستند. صنعت رنگ باید وارد صنایع مختلف شود و نیازهای اصلی کشور را پاسخ دهد.

بیگدلی ادامه داد: بخش زیادی از توسعه این صنایع می تواند با افزایش تبلیغات و استفاده صحیح از ظرفیت های رسانه ای اتفاق بیفتد. امروزه فضای مجازی بر تبلیغات محیطی برتری پیدا کرده و باید از این ظرفیت برای رشد صنایع داخلی استفاده کرد.

نمایشگاه، بستری برای ارتباط با نخبگان و سرمایه گذاران

این عضو مجلس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیازهای کشور در بخش های مختلف به صنعت رنگ و رزین وابسته است و این واقعیت نشان می دهد که وجود نمایشگاه ها برای معرفی توانمندی ها، ارتباط با نخبگان، دانشجویان، دانشگاهیان و همچنین سرمایه گذاران یک کار موثر و ضروری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه ها می توانند سکوی ارتباطی مهمی برای توسعه صنایع و معرفی ظرفیت های داخلی به شمار روند و نقش موثری در آینده این صنعت داشته باشند.





واتساپ تیترکوتاه - داخل خبر



تیترکوتاه مدیا


سرمایه‌گذاری برای تولید؛ کدام سرمایه، کدام تولید؟


منبع خبر


مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn

پنجره اخبار