کد خبر : 382745
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۵

برگزاری سمینار تخصصی «ذهنیت برند تا فروش» در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان ساری

برگزاری سمینار تخصصی «ذهنیت برند تا فروش» در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان ساری

سمینار آموزشی «ذهنیت برند تا فروش» امروز در حاشیه ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان ساری با حضور فعالان این حوزه، کارشناسان بازاریابی، مدیران کسب و کار و جمعی از علاقه مندان برگزار شد و مورد استقبال گسترده شرکت کنندگان نمایشگاه قرار گرفت. همزمان با برگزاری ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان ساری، یک سمینار آموزشی تخصصی با عنوان

سمینار آموزشی «ذهنیت برند تا فروش» امروز در حاشیه ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان ساری با حضور فعالان این حوزه، کارشناسان بازاریابی، مدیران کسب و کار و جمعی از علاقه مندان برگزار شد و مورد استقبال گسترده شرکت کنندگان نمایشگاه قرار گرفت.

همزمان با برگزاری ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان ساری، یک سمینار آموزشی تخصصی با عنوان «ذهنیت برند تا فروش»  در محل سالن اجتماعات نمایشگاه برگزار شد. این برنامه آموزشی با هدف کمک به ارتقای سطح دانش بازاریابی، تقویت مهارت های برند سازی و افزایش توان فروش شرکت ها طراحی شده بود و با استقبال قابل توجه فعالان صنف ساختمان، مدیران شرکت های تولیدی و خدماتی و دانشجویان علاقه مند همراه شد.

در این سمینار، سخنرانان و کارشناسان حوزه برند سازی و فروش به تشریح اصول ایجاد یک برند حرفه ای، نحوه مدیریت ذهنیت مشتری، راهکارهای افزایش اعتماد بازار و روش های نوین فروش در صنعت ساختمان پرداختند. همچنین اهمیت هویت بصری برند، رویکردهای روانشناختی در رفتار مصرف کننده و نقش بازاریابی دیجیتال در افزایش فروش از محورهای اصلی سخنرانی ها بود.

سخنرانان این رویداد با تاکید بر اینکه رقابت در بازار امروز بیش از گذشته بر پایه تصویر ذهنی مشتری از برند شکل می گیرد، اعلام کردند که شرکت های فعال در صنعت ساختمان باید به جای تکیه صرف بر کیفیت محصول، بر مدیریت تجربه مشتری و طراحی یک استراتژی ارتباط موثر با مخاطب تمرکز کنند. شرکت کنندگان نیز با طرح پرسش ها و بیان چالش های خود در حوزه فروش، فضای تعاملی قابل توجهی را در این سمینار رقم زدند.

برگزاری این نشست تخصصی، به گفته برگزارکنندگان، تلاشی است برای تکمیل چرخه آموزشی و توانمندسازی فعالان صنعت ساختمان در کنار ارائه محصولات و خدمات در نمایشگاه ساری. این برنامه در ادامه سیاست های آموزشی نمایشگاه ها برای افزایش سطح دانش حرفه ای و کمک به توسعه بازار شرکت های حاضر انجام شده است.

گفتنی است که این سمینار در پایان با جمع بندی مباحث و ارائه بسته های آموزشی تکمیلی به شرکت کنندگان به کار خود پایان داد و مقرر شد دوره های مشابه در طول سال برای فعالان این حوزه برگزار شود.





واتساپ تیترکوتاه - داخل خبر



تیترکوتاه مدیا


سرمایه‌گذاری برای تولید؛ کدام سرمایه، کدام تولید؟


منبع خبر


مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn

پنجره اخبار