کد خبر : 383343
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۴۰۴ - ۹:۱۳

سینا ولی‌الله رسما بیکار شد

سینا ولی‌الله رسما بیکار شد

«سینا ولی‌الله» مجری برنامه «چندشنبه با سینا» به‌تازگی اعلام کرد که شبکه MBC Persia پس از چندسال برنامه‌سازی عذر وی را خواسته و دیگر قصد ندارد به همکاری با این مجری بدشانس ادامه دهد. روزنامه فرهیختگان: «سینا ولی‌الله» مجری برنامه «چندشنبه با سینا» به‌تازگی اعلام کرد که شبکه MBC Persia پس از چندسال برنامه‌سازی عذر

«سینا ولی‌الله» مجری برنامه «چندشنبه با سینا» به‌تازگی اعلام کرد که شبکه MBC Persia پس از چندسال برنامه‌سازی عذر وی را خواسته و دیگر قصد ندارد به همکاری با این مجری بدشانس ادامه دهد.

روزنامه فرهیختگان: «سینا ولی‌الله» مجری برنامه «چندشنبه با سینا» به‌تازگی اعلام کرد که شبکه MBC Persia پس از چندسال برنامه‌سازی عذر وی را خواسته و دیگر قصد ندارد به همکاری با این مجری بدشانس ادامه دهد.

 

سینا ولی‌الله رسما بیکار شد

 

دلیل بدیمنی و بداقبالی سینا ولی‌الله را می‌توان با مرور کارنامه این برنامه‌ساز تلویزیونی-رادیویی شناسایی کرد و با بررسی آن به روند تاریخی شکست در میان شبکه‌ها و مجریان فارسی‌زبان خارج از کشور پی برد.

 

 

ولی الله در حالی استودیوی چندشنبه با سینا شبکه ام‌بی‌سی پرشیا را ترک می‌کند که پیش‌تر هم مجبور به خداحافظی از شبکه‌های پی‌ام‌سی، فارسی‌وان و سرویس پخش موسیقی «رادیوجوان» شده بود. 

همچنین روزنامه خراسان نوشت: قطع همکاری سینا ولی‌الله با رسانه‌ای که سال‌ها در آن به‌عنوان مجری و تولیدکننده محتوا فعالیت می‌کرد، صرفاً یک خبر زرد درباره یک چهره رسانه‌ای نیست بلکه بار دیگر الگوی تکراری زندگی هنرمندان و سلبریتی‌هایی را آشکار می‌کند که پس از خروج از ایران، سرمایه نمادین خود را بر میز قمار سیاست می‌گذارند و درنهایت با همان منطقی کنار گذاشته می‌شوند که با آن جذب شده بودند؛ یعنی منطق مصرفی رسانه‌های معارض.

 

ولی‌الله طی سال‌های اخیر یکی از چهره‌های پرسناریوی رسانه‌های خارج‌نشین بود. چهره‌ای که مأموریتش بازتولید روایت‌هایی درباره جامعه ایران و تخریب ساختارهای سیاسی کشور بود. او نماد یک چرخه است. چرخه‌ای که برای سال‌ها در مورد چهره‌هایی چون فرخ‌نژاد، پرستو صالحی یا حتی اشکان خطیبی نیز مشاهده شده است.این افراد پس از خروج از ایران، به‌سرعت وارد جریان رسانه‌ای اپوزیسیون می‌شوند. جریانی که در ظاهر، از آن‎ها چهره می‌سازد اما در واقع، آن‎ها را در چارچوب یک بسته مصرفی می‌بیند یعنی کالایی برای جذب مخاطب، تولید تنش و تغذیه جنگ روانی. تا زمانی که مصرف رسانه‌ای آن‎ها ادامه دارد، حمایت می‌شوند؛ اما به‌محض افت بازدهی، اختلافات داخلی، کاهش مخاطب یا تغییر خط سیاسی، با بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن کنار گذاشته می‌شوند.

منبع خبر


مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn

پنجره اخبار