کد خبر : 383468
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۷

نمایشگاه رنگ و رزین سکوی توسعه ظرفیت های صنعتی و تعامل بین المللی است

نمایشگاه رنگ و رزین سکوی توسعه ظرفیت های صنعتی و تعامل بین المللی است

رنجبرزاده تأکید کرد: نمایشگاه های تخصصی مانند نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری فرصتی مهم برای معرفی توانمندی ها، ارتقای ارزش افزوده و ایجاد تعامل میان فعالان صنعتی داخلی و خارجی هستند. بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت

رنجبرزاده تأکید کرد: نمایشگاه های تخصصی مانند نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری فرصتی مهم برای معرفی توانمندی ها، ارتقای ارزش افزوده و ایجاد تعامل میان فعالان صنعتی داخلی و خارجی هستند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از ۱۲ تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۴ با همت شرکت بانیان امید در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد

 این نمایشگاه که بزرگ ترین رویداد تخصصی خاورمیانه در حوزه رنگ و رزین به شمار می رود، محلی برای نمایش ظرفیت های صنعتی، تبادل فناوری و ایجاد شبکه های ارتباطی میان تولیدکنندگان، نخبگان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی است. در شرایط فعلی که صنایع نیازمند تعامل و معرفی توانمندی های خود هستند، چنین رویدادهایی می تواند محرک رشد و توسعه پایدار صنعتی باشد.

پیرامون اهمیت برگزاری این رویداد با علی‌اکبر رنجبرزاده، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به گفت و گو نشستیم.

نمایشگاه ها سکوی معرفی و رشد ظرفیت های صنعتی

رنجبرزاده در این گفت وگو پیرامون اهمیت نمایشگاه ها گفت: نمایشگاه ها محل عرضه توانمندی ها و ظرفیت های موجود در هر حوزه هستند، از جمله همین نمایشگاه رنگ و رزین. اثر مثبت این رویدادها این است که دیگران را تشویق و ترغیب می کند تا گام های موثری در مسیر توسعه بردارند.

وی افزود: مدیران و ظرفیت های موجود در کشور از طریق این نمایشگاه ها با یکدیگر لینک پیدا می کنند و ارتباط برقرار می شود. این ارتباط می تواند منجر به ارزش افزوده بیشتر در صنایع شود و نیازمندی های جامعه صنعتی را شناسایی و رفع کند.

علی-اکبر-رنجبرزاده

ارتقای تعاملات داخلی و رشد صنعتی

رنجبرزاده ادامه داد: نمایشگاه تجمیع ظرفیت های صنعتی در حوزه های مختلف را به رویت علاقه مندان می رساند و نهایتاً باعث رشد صنعتی و تشویق دیگران به تأمین کالاهای مورد نیاز خود از مسیر داخلی می شود.

وی افزود: حضور خارجی ها نیز در نمایشگاه های بین المللی اهمیت بالایی دارد و می تواند به تبادل کالا، تامین ماشین آلات و افزایش تعاملات صنعتی کمک کند. برای جذب مشارکت بین المللی باید به شکل اختصاصی صنایع مرتبط را دعوت کرد و مشوق هایی  مانند تأمین بلیط و فراهم کردن امکانات ویژه برای حضور آنان در نظر گرفت.

نقش مجلس و دولت در حمایت از نمایشگاه ها

عضو کمیسیون صنایع و معادن درباره نقش مجلس و دولت در حمایت از نمایشگاه ها گفت: این بخش کاملاً خصوصی است و قرار نیست دولت هزینه مستقیم کند. مجلس می تواند پشتیبان مدیرانی باشد که خلاقیت و نوآوری دارند و با قدرت مدیریتی، نمایشگاه را به سمت کیفی سازی و جذب مخاطبان مشتاق هدایت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری درست و حمایت از فرآیند کیفی برگزاری نمایشگاه، کلید رونق و موفقیت نمایشگاه های تخصصی کشور است.





واتساپ تیترکوتاه - داخل خبر



تیترکوتاه مدیا


سرمایه‌گذاری برای تولید؛ کدام سرمایه، کدام تولید؟


منبع خبر


مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn

پنجره اخبار