فروش ازدم قسط ایران خودرو با اقساط ۵ ساله
سایت سرگرمی روز : بر اساس جدیدترین آگهیهای فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در نمایشگاههای شخصی خودرو، پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU5Pبا پیشپرداخت ۹۷۳ میلیون تومان و اقساط ماهیانه ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ۴۸ ماه عرضه میشود. سمند سورن پلاس XU7P بنزینیبا پیشپرداخت ۵۲۰ میلیون تومان و بازپرداخت ماهیانه ۲۰ میلیون تومان
سایت سرگرمی روز :
بر اساس جدیدترین آگهیهای فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در نمایشگاههای شخصی خودرو، پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU5Pبا پیشپرداخت ۹۷۳ میلیون تومان و اقساط ماهیانه ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ۴۸ ماه عرضه میشود.
سمند سورن پلاس XU7P بنزینیبا پیشپرداخت ۵۲۰ میلیون تومان و بازپرداخت ماهیانه ۲۰ میلیون تومان در ۳۶ قسط در دسترس خریداران قرار دارد. سورن پلاس XU7P بهدلیل هزینه نگهداری مناسب و پیشرانه کماستهلاک، یکی از گزینههای اقتصادی در طرحهای اقساطی محسوب میشود.
اقتصاد آنلاین نوشت: رانا پلاس با پیشپرداخت ۵۶۹ میلیون تومان و اقساط ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی طی ۲۴ ماه ارائه شده است.
تارا اتوماتیک V4برای خرید این مدل محبوب باید ۸۴۰ میلیون تومان پیشپرداخت و ماهیانه ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در ۲۴ قسط پرداخت کرد.

تارا و شاهین، دو سدان پرفروش بازار خودرو ایران، سالهاست که در مرکز توجه خریداران قرار دارند؛ مخصوصاً آنهایی که به دنبال ایمنی بهتر، کیفیت ساخت مناسب و هزینه نگهداری منطقی هستند. مقایسه این دو خودرو از منظر فنی نشان میدهد که هرکدام در بخشهایی برتریهایی دارند، اما تارا معمولاً در شاخصهای کلیدی عملکرد و ایمنی جایگاه قویتری کسب میکند.
در بخش پیشرانه، تارا از موتور ۱.۶ لیتری EC5 با توان ۱۱۳ اسببخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتنمتر بهره میبرد که هماهنگی بهتری با گیربکس دستی یا اتوماتیک آن دارد. این ترکیب باعث میشود شتابگیری تارا روانتر بوده و در سربالاییها یا شرایط بارگذاری عملکرد پایدارتری ارائه دهد. در مقابل، شاهین با موتور ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۱۰ اسببخار و گشتاور ۱۶۵ نیوتنمتر روی کاغذ قویتر به نظر میرسد، اما حساسیت بالای موتور توربوشارژ نسبت به بنزین معمولی و فشار حرارتی بیشتر، باعث میشود پایداری عملکرد شاهین در بلندمدت کمتر از تارا ارزیابی شود.
در بخش ایمنی پلتفرم بهروزشده پژو ۳۰۱، استحکام شاسی بالاتر، ترمزگیری مطمئنتر و سطح تجهیزات ایمنی بیشتر از جمله نقاط قوت تارا محسوب میشود. شاهین نیز مجهز به سیستمهای کمکی استاندارد است، اما تارا از نظر مقاومت بدنه، تستهای تصادف و کیفیت مونتاژ یک گام جلوتر قرار میگیرد و همین موضوع آن را به گزینهای محبوب در میان خانوادهها تبدیل کرده است.
در زمینه سواری، تارا با تنظیمات نرمتر سیستم تعلیق، تجربهای کمتکانتر و مناسب برای استفاده روزمره ارائه میدهد؛ در حالی که شاهین سواری نسبتاً خشکتری دارد اما چابکی بهتری در پیچها نشان میدهد. با این حال، کیفیت سواری تارا هماهنگتر و برای مسیرهای شهری و بینشهری مطلوبتر ارزیابی میشود.
اگر اولویت خریدار ایمنی، دوام فنی، استهلاک کمتر و کیفیت ساخت بالاتر باشد، تارا گزینه ارزشمندتری است. اما اگر مصرفکننده بهدنبال شتاب اولیه بهتر، ظاهر اسپرتتر و موتور توربو باشد، شاهین میتواند جذابیت بیشتری ارائه دهد. با این حال، در مجموع و بر اساس معیار «ارزش خرید»، کفه ترازو همچنان به سود تارا سنگینتر است.
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0