کد خبر : 390656
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۴ - ۹:۲۱

بیشترین فروش در جمعه سیاه متعلق به کدام برند بود؟

بیشترین فروش در جمعه سیاه متعلق به کدام برند بود؟

شرکت ایندیتکس، مالک برند زارا، در نوامبر رشد فروش ۱۰.۶ درصدی ثبت کرد و فراتر از انتظارات تحلیلگران ظاهر شد؛ این رشد که شامل هفته مهم جمعه سیاه هم می شود، نشان می دهد بزرگ ترین فصل درآمدی سال با شروعی قدرتمند آغاز شده است. شرکت ایندیتکس، مالک برند زارا، با گزارش رشد فروش ۱۰.۶

شرکت ایندیتکس، مالک برند زارا، در نوامبر رشد فروش ۱۰.۶ درصدی ثبت کرد و فراتر از انتظارات تحلیلگران ظاهر شد؛ این رشد که شامل هفته مهم جمعه سیاه هم می شود، نشان می دهد بزرگ ترین فصل درآمدی سال با شروعی قدرتمند آغاز شده است.

شرکت ایندیتکس، مالک برند زارا، با گزارش رشد فروش ۱۰.۶ درصدی در نوامبر، فراتر از انتظارات تحلیلگران ظاهر شد. این رشد که شامل هفته مهم جمعه سیاه نیز می شود، نشان می دهد فصل تخفیف ها، که بزرگ ترین فصل درآمدی سال است، با شروعی قدرتمند آغاز شده است. سهام ایندیتکس در معاملات اولیه با ۷ درصد افزایش به بالاترین سطح خود در نه ماه اخیر رسید.

در سه ماهه سوم سال مالی تا ۳۱ اکتبر، فروش ایندیتکس با تعدیل ارز ۸.۴ درصد رشد کرد و به ۹.۸ میلیارد یورو (حدود ۱۱.۴۱ میلیارد دلار) رسید، که بالاتر از پیش بینی ۹.۶۹ میلیارد یورویی تحلیلگران بود. سود ناخالص نیز با ۶.۲ درصد رشد به ۶.۱ میلیارد یورو رسید و حاشیه سود ناخالص به ۶۲.۲ درصد افزایش یافت، در حالی که در شش ماه اول سال ۵۸.۳ درصد بود.

اقتصاد اسپانیا محرک اصلی رشد

ایندیتکس حدود ۲۰ درصد از فروش خود را در اسپانیا دارد و تحلیلگران معتقدند اقتصاد قوی این کشور باعث افزایش خرید مردم و رشد فروش شرکت شده است. در حالی که در سایر کشورهای اروپایی تقاضای مصرف کننده کاهش یافته و رقابت با برندهای آنلاین ارزان مانند شیین و تمو افزایش پیدا کرده است، ایندیتکس نسبت به رقیب خود H&M عملکرد مقاوم تری داشته است.

ایندیتکس در مسیر ارائه تجربه خرید سطح بالا، فروشگاه های کوچک را می بندد و فروشگاه های بزرگ شاخص افتتاح می کند که درآمد بیشتری دارند. تا پایان اکتبر، این شرکت ۵,۵۲۸ فروشگاه در سراسر جهان داشته که نسبت به ۵,۶۶۷ فروشگاه سال قبل کاهش یافته است.

رشد فروش ایندیتکس در نوامبر و سه ماهه سوم، شروعی قدرتمند برای بزرگ ترین فصل درآمدی این شرکت است و نشان می دهد که این غول فست فشن با وجود رقابت شدید و تغییر رفتار خریداران در اروپا هنوز در بازار مقاوم است.

 





واتساپ تیترکوتاه - داخل خبر



تیترکوتاه مدیا


سرمایه‌گذاری برای تولید؛ کدام سرمایه، کدام تولید؟


منبع خبر


مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn

پنجره اخبار