کد خبر : 391307
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۸

خسارت‌دیدگان جنگ۱۲روزه برای دریافت خسارت خودرو به شعب بیمه مراجعه کنند

خسارت‌دیدگان جنگ۱۲روزه برای دریافت خسارت خودرو به شعب بیمه مراجعه کنند

علی جباری، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران اعلام کرد: پس از جنگ ۱۲ روزه این شرکت با بسیج فوری تیم‌های کارشناسی، روند ارزیابی و پرداخت خسارت خودرو‌های آسیب‌دیده را آغاز کرده و هم‌اکنون هم‌وطنان می‌توانند برای دریافت خسارت به شعب بیمه ایران مراجعه کنند. به گفته پی در پی جنگ ۱۲ روزه و خسارات

علی جباری، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران اعلام کرد: پس از جنگ ۱۲ روزه این شرکت با بسیج فوری تیم‌های کارشناسی، روند ارزیابی و پرداخت خسارت خودرو‌های آسیب‌دیده را آغاز کرده و هم‌اکنون هم‌وطنان می‌توانند برای دریافت خسارت به شعب بیمه ایران مراجعه کنند.

به گفته پی در پی جنگ ۱۲ روزه و خسارات گسترده‌ای که به منازل مسکونی و خودرو‌های مردم وارد شد، دولت و بیمه مرکزی مأموریت ارزیابی خسارات خودرو‌ها را به‌طور کامل به شرکت سهامی بیمه ایران واگذار کردند.

وی افزود: برای اجرای این مسئولیت ملی، ۱۴۰ کارشناس باتجربه و متخصص در سراسر کشور سازماندهی و در قالب تیم‌های ارزیابی به مناطق خسارت‌دیده اعزام شدند.

جباری تصریح کرد: در هماهنگی با استانداری‌ها و مدیریت بحران کشور، فهرست خودرو‌های آسیب‌دیده جمع‌آوری و ارزیابی آنها آغاز شد.

به گفته مدیرعامل بیمه ایران، در مجموع ۵ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو برای ارزیابی به بیمه ایران اعلام شد که شامل ۵ هزار و ۲۰۰ خودروی شخصی، ۵۰ خودروی سازمانی و ۲۰۰ خودروی نظامی بوده و تمامی این خودرو‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارزیابی شده‌اند.

رئیس هیئت‌مدیره بیمه ایران همچنین از تأمین حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان منابع مالی از سوی دولت خبر داد و گفت روند پرداخت خسارت‌ها از ده روز پیش آغاز شده و تا این لحظه خسارت ۶۵۰ دستگاه خودرو به مبلغ بیش از ۸۷۰ میلیارد ریال به صاحبان آنها پرداخت شده است.

وی تأکید کرد: هم‌وطنانی که ارزیابی خسارت خودروی آنها پیش‌تر انجام شده و پیامک دعوت به مراجعه دریافت کرده‌اند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم به شعب بیمه ایران مراجعه کنند.

جباری اطمینان داد که در تهران و ۱۸ استان کشور آمادگی کامل برای ادامه پرداخت خسارت‌ها از سوی شرکت سهامی بیمه ایران وجود دارد.

به گفته وی در تهران ۸ شعبه برای تحویل مدارک و پرداخت خسارت اختصاص یافته است.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه، کندی در برخی پرداخت‌ها را ناشی از عدم مراجعه به‌موقع خسارت‌دیدگان و نقص در مدارک دانست و اعلام کرد: هیچ محدودیتی از نظر منابع مالی وجود ندارد و فرآیند پرداخت با قوت ادامه خواهد یافت.

منبع خبر


مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn

پنجره اخبار