نخستین اجلاس ملی پرایوت لیبل ایران برگزار شد
این اجلاس ملی برای اولین بار با تمرکز بر پرایوت لیبل یا همان مدل تجاری «تولید بدون کارخانه» با هدف معرفی و تبیین نقش این الگو در تقویت جایگاه برندهای خصوصی، توسعه سبد کالایی بنگاهها، بهرهبرداری از ظرفیتهای خالی صنایع، و افزایش صادرات محصولات ایرانی برگزار شد. در این اجلاس نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران،
این اجلاس ملی برای اولین بار با تمرکز بر پرایوت لیبل یا همان مدل تجاری «تولید بدون کارخانه» با هدف معرفی و تبیین نقش این الگو در تقویت جایگاه برندهای خصوصی، توسعه سبد کالایی بنگاهها، بهرهبرداری از ظرفیتهای خالی صنایع، و افزایش صادرات محصولات ایرانی برگزار شد.
در این اجلاس نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، جناب آقای دکتر پیام باقری، دبیرکل کانون عالی کارفرمایی ایران جناب آقای دکتر آدینه، جناب آقای مهندس روشنک رییس اتاق بازرگانی ایران و تاجیکستان و بنیانگذار صنعت پرایوت لیبل در ایران، جناب آقای مهندس رضایی رییس اتحادیه زعفران، حسام گودرزی مدیرعامل شرکت تعاونی صنایع نمایشگاهی تهران رویداد و جمعی از مدیران صنعت، فعالان اقتصادی، صاحبان برند، تولیدکنندگان، کارشناسان حوزه صادرات و اعضای بخش خصوصی به عنوان سخنران حضور داشتند و درباره فرصتها و چالشهای مدل پرایوت لیبل در بازارهای داخلی و بینالمللی به گفتوگو و تبادل نظر پرداختند.

اهمیت مدل پرایوت لیبل:
مدل «تولید بدون کارخانه» به شرکتها و خردهفروشان اجازه میدهد تا کالاهای با کیفیت را تحت برند اختصاصی خود عرضه کنند، بدون نیاز به کارخانهی اختصاصی. این الگو میتواند هزینههای تولید و بازاریابی را کاهش داده، سودآوری را افزایش دهد و مسیرهای جدیدی برای صادرات و رقابتپذیری ایجاد کند.


مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0