به گزارش بازیگر 360 ، محمد شریفی، تهیهکننده برنامه «کارناوال»، در گفتگو با مهر، از ابعاد عظیم و جاهطلبانه این پروژه سخن گفت و اعلام کرد که هدف اصلی، یعنی رقم زدن یک اتفاق بزرگ در نمایش ایدههای خلاق، محقق شده است. وی موفقیت فصل اول را تضمینشده دانست و وعده داد که در فصول بعدی کیفیت کار بالاتر خواهد رفت.
شریفی با تأکید بر مقیاس بزرگ برنامه، فاش کرد که تنها هزینه دکور برنامه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است و زمان تولید پروژه نیز بیش از یک سال و نیم به طول انجامیده است.
او اعتراف کرد که گستردگی «کارناوال» بهقدری بود که در برخی بخشها برای خود تیم تولید و حتی مجری برنامه، رامبد جوان، تازگی داشته است. او همچنین اذعان کرد که در این پروژه بزرگ، آزمون و خطا اجتنابناپذیر بوده، اما قسمتهای پایانی به سطح اجرای بالایی رسیدهاند.
در پاسخ به این نکته که چرا اجرای سینا ساعی برجستهتر به نظر میرسید، شریفی ضمن دفاع از دیگر هنرمندان شرکتکننده (بامداد افشار، رؤیا میرعلمی، روزبه حصاری و وحید آقاپور)، به چالش اخیر در ترغیب سلبریتیها برای حضور در رئالیتیشوها اشاره کرد.
با این حال، او اعلام کرد که موفقیت «کارناوال» باعث شده هنرمندان بیشتری برای فصل دوم اعلام آمادگی کنند و وعده ترکیب متنوعتری از بازیگران را در آینده داد.
تهیهکننده «کارناوال» شایعات مبنی بر هدایت تماشاگران را رد کرد و توضیح داد که حضور بازیگران در میان جمعیت صرفاً برای «داغ کردن بحث» و اعطای اعتماد به نفس به شرکتکنندگان برای صحبت کردن جلوی میکروفن بوده است، و نه دیکته کردن حرفها.
در پایان، شریفی از پروژه جدید خود خبر داد: یک مسابقه استندآپ کمدی با حضور چهار مربی/منتور و اجرای ابوطالب حسینی که از اواخر دیماه کلید خورده و به صورت ۲۳ قسمتی از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد و فرصت حضور برای عموم مردم فراهم است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0