کسب عنوان روابط عمومی برتر توسط ایمپاسکو
بیست و دومین دوره جشنواره روابط عمومیهای برتر ایران با حضور روابط عمومی شرکتها و سازمانها برگزار و از واحدهای برگزیده در عرصه اطلاعرسانی و تعامل اثربخش با ذینفعان تجلیل به عمل آمد. در این دوره، روابط عمومی ایمپاسکو موفق شد با تکیه بر برنامهریزیهای هدفمند، توسعه ارتباطات شفاف، تولید محتوای اثربخش و ارتقای تعامل
بیست و دومین دوره جشنواره روابط عمومیهای برتر ایران با حضور روابط عمومی شرکتها و سازمانها برگزار و از واحدهای برگزیده در عرصه اطلاعرسانی و تعامل اثربخش با ذینفعان تجلیل به عمل آمد.
در این دوره، روابط عمومی ایمپاسکو موفق شد با تکیه بر برنامهریزیهای هدفمند، توسعه ارتباطات شفاف، تولید محتوای اثربخش و ارتقای تعامل با رسانهها، عنوان «روابط عمومی برتر» را از آن خود کند.
دیگران چه می خوانند:
این موفقیت نتیجه تلاشهای پیوسته تیم روابط عمومی ایمپاسکو در مسیر ارتباط هوشمند و مسئولانه با جامعه و صنعت معدنی کشور است.
مهدی نجفی، مدیر روابط عمومی ایمپاسکو، ضمن ابراز خرسندی از کسب این افتخار ملی، این دستاورد را حاصل کار گروهی، مسئولیتپذیری و نگاه توسعهمحور واحد روابط عمومی دانست و تاکید کرد: روابط عمومی امروز باید فراتر از اطلاعرسانی عمل کند و با رویکردی علمی و انسانی، نقش موثر خود را در تصمیمسازی و اعتمادسازی ایفا کند.
کسب عنوان روابط عمومی برتر توسط ایمپاسکو
اخبار وبگردی:
منبع خبر
مسئولیت محتوای خبر با سایت منبع هست. در صورتی که مشکلی مشاهده فرمودید در نظرات همین خبر اعلام فرمائید.
مجله گل بانو:
- این شام اعتیادآور را امتحان کنید
- ۳ قوی ترین مدیتیشن جذب ثروت با جملات تاکیدی در ۲۱ روز
- مجسمه عجیب ترکیهای که از خود سلفی میگیرد
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0