رضایت فرهنگیان از همکاری بیمه دانا و آموزشوپرورش / برنامههای جدید در راه است +جزییات

مدیرعامل بیمه دانا، در سفر به مشهد مقدس، با مدیرکل آموزشوپرورش استان خراسان رضوی دیدار و روند توسعه همکاریها و ارتقای خدمات بیمهای به فرهنگیان را بررسی کرد. پایگاه خبری تحلیلی عصر همگرایی: رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا، در سفر به مشهد مقدس، با مدیرکل آموزشوپرورش استان خراسان رضوی دیدار و روند توسعه همکاریها و
مدیرعامل بیمه دانا، در سفر به مشهد مقدس، با مدیرکل آموزشوپرورش استان خراسان رضوی دیدار و روند توسعه همکاریها و ارتقای خدمات بیمهای به فرهنگیان را بررسی کرد.
رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا، در سفر به مشهد مقدس، با مدیرکل آموزشوپرورش استان خراسان رضوی دیدار و روند توسعه همکاریها و ارتقای خدمات بیمهای به فرهنگیان را بررسی کرد. او همچنین از درمانگاه فرهنگیان بازدید و با کارکنان و نمایندگان شعب مشهد درباره وصول مطالبات و تکریم مشتریان به گفتوگو پرداخت.
در این نشست، جعفری با اشاره به سابقه همکاری بین بیمه دانا و آموزشوپرورش و ارائه بیش از 37 میلیون خدمت بیمهای طی سه سال به بیمهشدگان فرهنگی، موفقیت این همکاری و رضایت حداکثری فرهنگیان را مورد تأکید قرار داد.
وی همچنین درباره ادامه همکاری، ارائه خدمات مطلوبتر، افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد و توسعه بیمهنامههای جامع ویژه کارکنان و دانشآموزان سخن گفت و بر اهمیت پاسخگویی سریع به نیازهای فرهنگیان و برگزاری جلسات مستمر با آموزشوپرورش در جهت رفع مسائل و دغدغههای احتمالی تأکید کرد.
پس از این نشست، مدیرعامل بیمه دانا بههمراه هیئت همراه دکتر سیدمجتبی عطری عضو هیئتمدیره، دکتر محمدحسن تدینی معاون فنی بیمههای اشخاص و جمعی از مدیران ستادی و رؤسای شعب مشهد مقدس، از درمانگاه فرهنگیان مشهد مقدس بازدید و ضمن عیادت از بیماران، روند ارائه خدمات بیمهای را بررسی و بر رفع موانع احتمالی در ارائه خدمات درمانی به بیمهگذاران تأکید کرد.
در ادامه سفر، رضا جعفری با کارکنان و نمایندگان شعب آبکوه، آزادی و احمدآباد مشهد در محل شعبه آبکوه بیمه دانا، دیدار و ضمن تقدیر از عملکرد آنان در حفظ پرتفوی و تحقق اهداف کلان شرکت، در زمینه ضرورت پیگیری بیمهنامههای خُرد و استفاده از ظرفیت بیمهنامههای کلان بهمنظور توسعه بازار سخنرانی کرد.
وی با تأکید بر رویکرد تحولگرای شرکت، گفت: امروز صنعت بیمه بیش از هر زمان دیگری نیازمند نوآوری، دیجیتالیشدن و تنوع در محصولات است و بیمه دانا باید با اتکاء به سرمایه انسانی توانمند و شبکه فروش کارآمد، پاسخگوی نیازهای روزافزون بیمهگذاران باشد.
وی در ادامه با پاسخ به پرسشها و دغدغههای نمایندگان، بر اهمیت تعامل سازنده و همافزایی در شبکه فروش نیز تأکید داشت.
این سفر در راستای ارتباط مستقیم مدیرعامل بیمه دانا با شبکه فروش و بیمهگذاران، شناسایی مسائل میدانی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای ارتقای سطح خدمات بیمهای انجام شد.
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0