کارتهای بانکی مسافران قربانی کلاهبرداران مترو

هادی زند مدیر ارتباطات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در ماههای اخیر تعدادی از مسافران در ایستگاه خیام در خط یک متروی تهران اعلام کردهاند که بهدلیل بروز مشکل در استفاده از دستگاههای خودکار فروش بلیت و اعتماد به سایر مسافران برای انجام عملیات بانکی، کارت بانکی آنان جابهجا و مبالغی از
هادی زند مدیر ارتباطات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در ماههای اخیر تعدادی از مسافران در ایستگاه خیام در خط یک متروی تهران اعلام کردهاند که بهدلیل بروز مشکل در استفاده از دستگاههای خودکار فروش بلیت و اعتماد به سایر مسافران برای انجام عملیات بانکی، کارت بانکی آنان جابهجا و مبالغی از حسابشان برداشت شده است.
زند بیان داشت: از مسافران درخواست میشود در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در خرید بلیت یا استفاده از دستگاههای فروش، مستقیماً به کارکنان ایستگاه مراجعه کنند و از واگذاری کارت بانکی یا رمز خود به سایر افراد جداً خودداری کنند.
وی با بیان اینکه هدف از بیان این خبر، آگاهسازی عمومی و پیشگیری از تکرار موارد مشابه است، تأکید کرد: شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه همواره حفظ امنیت و آرامش مسافران را در اولویت قرار داده و با اطلاعرسانی بهموقع، تلاش میکند از بروز مشکلات احتمالی در فرآیند خدماترسانی جلوگیری کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران دانشجو
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جالبتر در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0