گام جدید بیمه البرز در ارتقای خدمات بیمه ای
در این جلسه ضمن ارائه آموزش های فنی پلتفرم یاری رس، فرایندهای رسیدگی به خسارت، شفاف سازی سازوکارهای عملیاتی و پاسخ گویی به پرسش ها، دسترسی مدیریتی برای رصد روند خدمت رسانی بیمه شدگان نیز معرفی گردید. در ادامه، پرسش ها و دغدغه های نمایندگان حاضر مطرح و بخش قابل توجهی از موارد، توسط مدیریت
در این جلسه ضمن ارائه آموزش های فنی پلتفرم یاری رس، فرایندهای رسیدگی به خسارت، شفاف سازی سازوکارهای عملیاتی و پاسخ گویی به پرسش ها، دسترسی مدیریتی برای رصد روند خدمت رسانی بیمه شدگان نیز معرفی گردید.
در ادامه، پرسش ها و دغدغه های نمایندگان حاضر مطرح و بخش قابل توجهی از موارد، توسط مدیریت پروژه ها و بیمه گذاران خاص، در همان جلسه پاسخ گویی و رفع گردید؛ سایر موضوعات نیز برای پیگیری های تخصصی در دستور کار قرار گرفت.
یکی از محورهای مهم این نشست، تبیین سازوکارهای دقیق و شفاف سازی زمان بندی و نحوه پرداخت خسارت بیمه شدگان بود و برای نخستین بار، دسترسی مدیریتی ویژه ای معرفی شد که امکان رصد کامل روند خدمت رسانی و وضعیت بیمه شدگان را برای مدیران فراهم می سازد.
دیگران چه می خوانند:
این رویداد با هدف یکپارچه سازی فرآیندها، تسریع در ارائه خدمات، افزایش شفافیت اطلاعاتی و ارتقای سطح رضایتمندی بیمه شدگان در مجموعه های بزرگ وزارت نفت برگزار شد و مورد استقبال نمایندگان شرکت های حاضر قرار گرفت.
گام جدید بیمه البرز در ارتقای خدمات بیمه ای
اخبار وبگردی:
منبع خبر
مسئولیت محتوای خبر با سایت منبع هست. در صورتی که مشکلی مشاهده فرمودید در نظرات همین خبر اعلام فرمائید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0